  • 11. Data: 2023-10-26 16:45:11
    Temat: Re: szczury uciekają
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 14:08:36 +0200, Olin wrote:

    > Mnie akurat mafijne państwo na licencji Fiutina nie odpowiada.
    > Niestety, suteren nie ma nic przeciwko temu, że misiewicze i mejzy traktują
    > państwo jak swój folwark, pod warunkiem że dajo pińcet.

    Premia w innych działach gospodarki jest czyms normalnym, wiec ja tam
    jakos bardzo nie neguję, ze "nagrody im sie po prostu należą".
    Za dobrą pracę się należą.

    Tylko ze tu to zakrawa na oszukiwanie na emeryturze, ale ponoć w
    mundurówce też normalne.

    Dziwi mnie tylko, ze nagroda jest pod warunkiem, ze sie odejdzie ze
    służby. Jakby władza chciała dopilnowac, ze ich w ch* nie zrobią -
    nagrody wezmą, a potem sie do KO zapiszą :-)
    A przeciez to "swoi", nikt tam podejrzanych elementów na komendantów
    nie awansował :-)

    A calkiem osobna sprawa, ze oni sami mogą wyliczyc, ze oplaca im sie
    nagrodę wziąc, średnią podkręcic i na emeryturę uciec.
    Bo nowa władza to nie wiadomo co z nimi zrobi ...

    J.

  • 12. Data: 2023-10-26 16:58:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 13:14, J.F pisze:

    > A moze chcą, aby wyglądało to na masowy protest przed nową władzą?
    > Akurat sie nowa władza przejmie :-)
    >
    > Podobne doniesienia sa z PSP.

    Ustalają zeznania, kto jest lojalny kolegom, kogo trzeba kupić i za ile.

    Jeszcze jak ludzi wkurw weźmie na granatnikowa a pis będzie grał na
    wcześniejsze wybory, to się okaże że politycy opozycji dostrzegą okazję
    żeby zebrać trochę poparcia na odbieraniu emerytur... przynajmniej tych
    wysokich.

    BTW - związki zawodowe policjantów już narzekają na upolitycznienie
    służb - się kurwa obudzili po wyborach jak widza że się pan zmienia to
    nagle zaczęło im przeszkadzać bycie podnóżkiem byłej władzy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-10-26 17:02:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 16:45, J.F pisze:

    > Dziwi mnie tylko, ze nagroda jest pod warunkiem, ze sie odejdzie ze
    > służby. Jakby władza chciała dopilnowac, ze ich w ch* nie zrobią -
    > nagrody wezmą, a potem sie do KO zapiszą :-)

    Dobrze wiedzą że są na wylocie i granatnik rozdaje nagrody za to żeby
    posprzątali przed odejściem tak żeby gówno mało wybijało.

    > A calkiem osobna sprawa, ze oni sami mogą wyliczyc, ze oplaca im sie
    > nagrodę wziąc, średnią podkręcic i na emeryturę uciec.
    > Bo nowa władza to nie wiadomo co z nimi zrobi ...

    Wiadomo. Tak jak pisałem - granatnik rozdaje premie za chowanie brudów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-10-26 17:17:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 17:02:00 +0200, Shrek wrote:

    > Dobrze wiedzą że są na wylocie i granatnik rozdaje nagrody za to żeby
    > posprzątali przed odejściem tak żeby gówno mało wybijało.

    Co jest oczywiscie zrozumiałe, ale czemu "pod warunkiem odejscia" ?

    Sami powinni wiedziec, ze trzeba czyścic :-)

    Pismaki czegos nie zrozumiały?

    A osobna sprawa ... czy na etapie KWP oni mogą dużo wyczyścić?

    No chyba, ze maja zniszczyc dokumenty, odejsc ... i juz ich nikt
    scigał nie będzie, za "zagubione" dokumenty ...

  • 15. Data: 2023-10-26 17:38:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 17:17, J.F pisze:

    > Co jest oczywiscie zrozumiałe, ale czemu "pod warunkiem odejscia" ? > Sami powinni
    wiedziec, ze trzeba czyścic :-)

    Trzeba, nie trzeba... Można różne taktyki wybrać - pójść na emkę podbitą
    przez granatnikowa biorąc część hańby na siebie. Można na przykład
    przypomnieć sobie niezbyt wygodne rozkazy i dogadać się z przyszłą władzą...

    > Pismaki czegos nie zrozumiały?

    Mnie to bardziej zastanawia że pismaki o tym wiedzą.
    > No chyba, ze maja zniszczyc dokumenty, odejsc ... i juz ich nikt
    > scigał nie będzie, za "zagubione" dokumenty ...

    Bo własnie trzeba się upewnić, że każdy każdego za jaja trzyma;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-10-26 17:54:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.10.2023 o 10:37, Olin pisze:

    > MO to nie prywatny warzywniak Szymczyka, w którym może sobie rozdawać
    > własne pieniądze komu chce.

    Cały bajer polega na tym, że może rozdawać jak chce i nie swoje, tylko
    podatników pieniądze. Są w budżetach takich instytucji różne pozycje,
    którymi można żonglować jak się chce.
    Myślisz, że chociaż złotówkę z własnej kieszeni zapłacił za rozjebane
    stropy w Komendzie Głównej? Najwyżej jakaś inna jednostka Policji nie
    została wyremontowana albo nie dostała kilku radiowozów. Budżet 3RP w
    każdym razie się z tego powodu nie zawalił.

  • 17. Data: 2023-10-26 17:58:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.10.2023 o 16:58, Shrek pisze:

    > BTW - związki zawodowe policjantów już narzekają na upolitycznienie
    > służb - się kurwa obudzili po wyborach jak widza że się pan zmienia to
    > nagle zaczęło im przeszkadzać bycie podnóżkiem byłej władzy:P

    Już pomijając, że w takich służbach nie powinno być w ogóle związków
    zawodowych, to władze tych związków są dogadane z szefami służb i robią
    to co szefowie polecają.

  • 18. Data: 2023-10-26 18:08:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 16:45, J.F pisze:

    > Za dobrą pracę się należą.

    Im się należy żeby im dupa zrosła, a nie nagrody.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2023-10-26 18:14:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Im się należy żeby im dupa zrosła, a nie nagrody.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    To jest opinia _prawna_ zdrowego na umyśle?

    Na grupie prawo mało ważne jest czy (w czyjejś opinii) im się należy czy
    nie tylko czy danie im nagród będzie złamaniem _prawa_ .

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2023-10-26 18:31:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 18:14, A. Filip pisze:

    > To jest opinia _prawna_ zdrowego na umyśle?

    Nie, to pobożne życzenie zdrowego na umyśle.
    Jesteś wierzący, to chyba rozumiesz, że kara boska im się należy.
    Nie będziesz chyba kwestionował, że prawo boskie, to też prawo?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr