    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szczury uciekają [Das Onet donosi]
    Date: Wed, 25 Oct 2023 16:06:10 +0200

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Za działania Granatnikowa będę płacił ja, podobnie zresztą jak wszyscy
    > podatnicy.
    > Interesuje mnie, czy jest to legalne.

    Generała nie będzie stać na prawników klasy/zagrywek mecenasa Giertycha?
    Na grupie prawo na temat będzie pytanie jakie linie obrony mógłby wybrać
    prawnik takiej klasy (także IMHO bezczelności).
    Poseł KO mecenas Giertych "Nieuchwytny" nie będzie wzorem do
    naśladowania przez prześladowanych przez rząd D. Tuska (PO)?

    1. Jeśli to nielegalne _karnie_ to prawomocnego wyroku w cztery lata
    nie będzie IMHO. Wiec przesądzanie teraz o legalności byłoby IMHO
    "odważne". IMHO Na miejscu jest co najwyżej dyskusja czy i po jakiej
    linii sprawa może/powinna trafić do sądu.
    2. Całkiem być może to wystarczający (oficjalny) powód do zwolnienia ze
    stanowiska i obstawiam że w takim duchu jest publikacja Onet.
    Mogę powątpiewać w czystość intencji ale raczej pogratuluje skuteczności.

    --
    A. Filip