    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szczury uciekają
    Date: Thu, 26 Oct 2023 13:14:17 +0200

    On Thu, 26 Oct 2023 10:37:47 +0200, Olin wrote:
    > Nie wiem, na co stać Granatnkowa, bo przy jego deficycie intelektualnym
    > możliwe jest w zasadzie wszystko.
    > MO to nie prywatny warzywniak Szymczyka, w którym może sobie rozdawać
    > własne pieniądze komu chce.

    A jednak:

    https://www.rp.pl/policja/art39319561-tajne-spotkani
    e-wojewodzkich-komendantow-policji-nieoficjalnie-otr
    zymali-oferte-od-komendanta-glownego

    "W Warszawie miała odbyć się we wtorek tajna odprawa komendantów
    wojewódzkich policji z całego kraju. Portal Onet.pl informuje, że
    komendant główny, gen. Jarosław Szymczyk zaproponował im podwyższenie
    honorarium, jeżeli zdecydują się na odejście ze służby w najbliższym
    czasie."

    Panika uzasadniona, ale całość trochę jakby dziwna.
    Chce im KGP/minister wypłacic wysokie nagrody/premie, to przeciez
    moze, nie musza odchodzic. Sami zrozumieja, ze teraz najlepszy moment
    zrezygnowac.

    Chce im pensje podniesc ... chyba nie bardzo może, ale inflacja jest,
    to rewaloryzacja sie nalezy ... i co boi się, ze w przyszłym roku
    pieniedzy zabraknie?

    Nie chce być tym jedynym osłem, ktorego opozycja wyrzuci?

    A moze chcą, aby wyglądało to na masowy protest przed nową władzą?
    Akurat sie nowa władza przejmie :-)

    Podobne doniesienia sa z PSP.

    J.