  • 1. Data: 2023-10-23 11:29:07
    Temat: Pobicie Amerykanki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Czy moze Afro-amerykanki, albo Murzynki po polsku?

    https://przegladsportowy.onet.pl/koszykowka/basket-l
    iga-kobiet/brutalne-pobicie-amerykanki-w-gdansku-mam
    y-szczegoly-atakowal-recydywista/pes28wm

    Pobita w toalecie klubu nocnego, przez ochroniarza, w warunkach
    recydywy

    -recydywista mógł być ochroniarzem?
    -prokurator ograniczyl sie do dozoru policyjnego.
    Prokurator zna przepisy, czy cos tu cuchnie ... a ty chcesz,
    zeby aresztowali kierowce BMW ..

    -jak na koszykarke przystalo, dziewczyna ma 188cm. A ochroniarz ile ?

    J.

  • 2. Data: 2023-10-23 11:50:51
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 11:29, J.F pisze:
    > -jak na koszykarke przystalo, dziewczyna ma 188cm.

    Tak od kilku minut myślę jaki mógł mieć powód?
    Jedynie, że był pijana czy też naćpany i myślał, że to facet w damskiej
    toalecie.

    Robert

  • 3. Data: 2023-10-23 11:58:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Oct 2023 11:29:07 +0200, J.F napisał(a):

    > jak na koszykarke przystalo, dziewczyna ma 188cm. A ochroniarz ile ?

    W sensie, że jak duża, to łatwiej trafić z piąchy i z kopa?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2023-10-23 13:03:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 11:58:20 +0200, Olin wrote:

    > W sensie, że jak duża, to łatwiej trafić z piąchy i z kopa?

    W sensie, że raczej sie nie zaczyna z kimś wiekszym od siebie.

    Ale moze 2m mial, albo bojowy był.

    J.

  • 5. Data: 2023-10-23 15:02:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Oct 2023 13:03:02 +0200, J.F napisał(a):

    > W sensie, że raczej sie nie zaczyna z kimś wiekszym od siebie.

    Nie trzeba być większym, żeby być silniejszym. To była koszykarka, nie
    karacistka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2023-10-23 16:01:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 15:02:54 +0200, Olin wrote:

    > Nie trzeba być większym, żeby być silniejszym. To była koszykarka, nie
    > karacistka.

    No ale tego raczej nie wiedziałes przed biciem.
    A zawodowa koszykarka ... chyba troche mięśni ma ...

    J.

  • 7. Data: 2023-10-23 16:20:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tak od kilku minut myślę jaki mógł mieć powód?
    > Jedynie, że był pijana czy też naćpany i myślał, że to facet w damskiej
    > toalecie.

    No raczej.
    Przecież w tym kraju pozostałe możliwe powody są skrajnie
    nieprawdopodobne. A już na pewno dużo mniej prawdopodobne od tego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2023-10-23 17:02:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > https://przegladsportowy.onet.pl/koszykowka/basket-l
    iga-kobiet/brutalne-pobicie-amerykanki-w-gdansku-mam
    y-szczegoly-atakowal-recydywista/pes28wm

    Najpierw wyżyję się na dziennikarzach :-) "Brutalne pobicie
    amerykańskiej koszykarki. Znamy szczegóły (...) Została pobita w
    damskiej łazience -- zdradza szokujące fakty Agnieszka Bibrzycka. -- Z
    tego co się dowiedzieliśmy, był to jeden z ochroniarzy tego klubu. Nie
    znamy więcej szczegółów, dlaczego tak to się skończyło.

    To znają szczegóły, czy nie?

    > Pobita w toalecie klubu nocnego, przez ochroniarza, w warunkach
    > recydywy
    >
    > -recydywista mógł być ochroniarzem?

    Ochroniarz w klubie najczęściej nie jest ochroniarzem w rozumieniu
    Ustawy o pracownikach Ochrony (...). To jest jakiś pracownik porządkowy.
    Może nim być każdy.

    > -prokurator ograniczyl sie do dozoru policyjnego.
    > Prokurator zna przepisy, czy cos tu cuchnie ... a ty chcesz,
    > zeby aresztowali kierowce BMW ..

    Bo nie znamy szczegółów.

    > -jak na koszykarke przystalo, dziewczyna ma 188cm. A ochroniarz ile ?

    A jakie to ma w praktyce znaczenie?

    A tak ogólnie, to nie przychodzi m ido głowy żadna okoliczność, przy
    której pracownik ochrony miałby wchodzić do damskiej toalety i lać
    kobietę. Tylko czy złamanie oczodołu jest wynikiem pobicia, czy upadku?
    Gołą ręką złamać oczodół nie jest prosto. Tu już nawet nie tyle chodzi o
    siłę uderzenia, co o bezwładność głowy. Jak uderzysz, to głowa odskoczy.

    Zakładając, ze to był ochroniarz, to stosuje się do niego tę samą
    ustawę, co do wszystkich. Używając siły fizycznej lub wykorzystując siłę
    fizyczną, nie zadaje się uderzeń, chyba że uprawniony działa w celu
    odparcia zamachu na życie lub zdrowie własne lub innych osób albo na
    mienie lub przeciwdziała ucieczce.

    Ponieważ za mało prawdopodobne uważam, by bez istotnego powodu pracownik
    ochrony mężczyzna wchodził do damskiej toalety, to jedyne sensowne
    wyjaśnienie, to bojka kobiet w toalecie i związana z tym interwencja.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-10-23 17:04:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tak od kilku minut myślę jaki mógł mieć powód?
    > Jedynie, że był pijana czy też naćpany i myślał, że to facet w damskiej
    > toalecie.
    To nie jest podstawą do uderzenia. Jedynie bójka w tej toalecie dawała
    podstawę do interwencji poprzez uderzenie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2023-10-23 17:07:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 16:01, J.F pisze:

    > No ale tego raczej nie wiedziałes przed biciem.
    > A zawodowa koszykarka ... chyba troche mięśni ma ...

    Co akurat by mogla w jakimś tam stopniu uzasadnić taką dziwną taktykę.
    Nie mógł sprostać siłowo i przykładowo wykręcić jej ręki.

    --
    (~) Robert Tomasik