  • 21. Data: 2005-10-09 17:54:00
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    >> Hmmmm i? Zamkna hipermarket?
    > Mandat 500zł hahhahahahaa

    I pewnie taka jest reakcja oszustow... Wniosek? Zwiekszyc kary, wprowadzajac
    przeliczniki procentowe w stosunku do obrotow.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 22. Data: 2005-10-09 17:57:48
    Od: Anakonda <a...@p...onet.pl>

    Sun, 09 Oct 2005 19:29:54 +0200, na pl.soc.prawo, mariposa doux napisal(a):

    > Hmmmm i? Zamkna hipermarket?
    Mandat 500zł hahhahahahaa

    JanuszHr

  • 23. Data: 2005-10-09 18:01:35
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Anakonda wrote:

    > Mandat 500zł hahhahahahaa

    I pewnie nawet ceny na polce nie zmienia :]

    Na to powinien byc paragraf w KK - przeciez takie dzialanie to jest
    zlodziejstwo. I nie ma tlumaczenia, ze system tak dziala, albo ze ktos
    sie pomylil. Od razu po prezesa zarzadu polizei i do pierdla na 48
    godzin. A moze na wiecej.

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    Appleseed - anime science-fiction .............. http://tiny.pl/hxsx

  • 24. Data: 2005-10-09 18:03:35
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tiger wrote:

    > Ja niestety jestem potwornie zlosliwy wobec "typow" i ponosi mnie zawsze,
    > gdy trafiam na kretyna albo zlodzieja.

    Kretyna zdzierze. Nie kazdemu dano po rowno. Kretyn acz uczciwy - zlego
    slowa nie powiem. Ale zlodziej? Zlodziej sam wybral miedzy "okradac" a
    "nie okradac". Szkoda, ze nei obcinaja reki zlodziejom zlapanym na
    goracym uczynku. Kiedys to dobrze dzialalo. A gwalcicielom powinni
    robaka ucinac. Mysle, ze taka kara bylaby dosc bolesna acz skuteczna...

  • 25. Data: 2005-10-09 18:27:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > Wniosek mam jeden - robią to specjalnie i doskonale wiedzą, co się święci.

    Wątpię.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 26. Data: 2005-10-09 18:28:51
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Kretyna zdzierze. Nie kazdemu dano po rowno.

    Mowie o takich z gatunku "wladca plyty chodnikowej". ;-) Ostatnio mialem
    taka historyjke... Czekam sobie spokojnie w podworzu osiedla na dziewczyne.
    Usiadlem na brzegu fontanny, otoczonej kostka brukowa. Podchodzi jakis
    grubasek z wasem i mowi, ze "20 metrow dalej sa laweczki". Patrze ci ja sie
    na niego, jak na kretyna i... no co mam odpowiedziec. Ten do mnie "zapraszam
    na laweczke" - podziekowalem za zaproszenie, ale tu mi dobrze. Tam nie ma
    slonca. Postal i poszedl. Po chwili przychodzi ... ochroniarz.
    "Administrator budynku kazal mi usunac pana bo tu nie wolno siedziec"...
    Skroce opowiesc - skonczylo sie na wezwaniu policji, bo chcieli wezwac
    patrol ochrony, zeby usunac mnie z terenu osiedla strzezonego. Zaznacze, ze
    wygladam normalnie, a nie jak dres, czy bandyta. Tego dnia bylem pod
    krawatem. I co? Nic. Policja nie widziala powodu zeby cokolwiek wystawic -
    nawet mandat. Ochrona, gdyby nie policja, pewnie by mnie pobila. Tacy sa
    wlasnie polaczkowie... i takich tepie.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 27. Data: 2005-10-09 18:35:18
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tiger wrote:

    > Tacy sa
    > wlasnie polaczkowie... i takich tepie.

    Tacy co to sie do wladzy dorwali jakiejkolwiek to najgorsi. Juz sie im
    wydaje, ze moga pomiatac czlowiekiem. Ech.

    Pozdr

  • 28. Data: 2005-10-09 19:10:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Od razu po prezesa zarzadu polizei i do pierdla na 48
    > godzin. A moze na wiecej.

    Jasne, dożywocie!

  • 29. Data: 2005-10-09 19:16:10
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Tacy co to sie do wladzy dorwali jakiejkolwiek to najgorsi. Juz sie im
    > wydaje, ze moga pomiatac czlowiekiem. Ech.

    "Wladca plyty chodnikowej" ;-) Ale na takich jest dobry sposob. Jak sie na
    nich zacznie wrzeszczec, jak sierzant Tygrys na koty wrzeszczy, to na ogol
    strasznie im rura mieknie... i wojsko sie przypomina ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 30. Data: 2005-10-09 19:20:45
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne, dożywocie!

    A to juz zalezy od sadu. Pewne jest, ze tacy prezesi potem nakazywali by
    dokladne pilnowanie cen...