  • 11. Data: 2005-10-09 17:10:16
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > W sumie zrobiłeś tylko przykrość pracownikowi supermarketu (kasjerowi),
    > który nie jest za to odpowiedzialny. Nie wstyd ci?

    Nie. Bo poprosilem kierownika. Pokazalem na towarze naklejke, na ktorej
    byla inna (nizsza) cena niz nabita na kasie. Stwierdzilem, ze to nie
    jest pierwszy raz. I ze rezygnuje z zakupow w ich sieci...

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    Appleseed - anime science-fiction .............. http://tiny.pl/hxsx

  • 12. Data: 2005-10-09 17:10:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Nie. Bo poprosilem kierownika. Pokazalem na towarze naklejke, na ktorej
    > byla inna (nizsza) cena niz nabita na kasie. Stwierdzilem, ze to nie
    > jest pierwszy raz. I ze rezygnuje z zakupow w ich sieci...

    To już lepiej ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-10-09 17:15:59
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jak to mówił pan C. "Jak piesek [klient] nie może ugryźć [kierownika], to
    > przynajmniej obsika [kasjera]" Jest w tym jakaś mądrość :)

    Wiec trzeba albo byc takim pieskiem, albo jezeli sie da - na sile wbijac sie
    do kierownika. Bo siedziec z morda w kuble nie nalezy.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2005-10-09 17:18:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Wiec trzeba albo byc takim pieskiem, albo jezeli sie da - na sile wbijac sie
    > do kierownika. Bo siedziec z morda w kuble nie nalezy.

    Jeśli już ktoś sie nudzi to trzeba to zgłosić to Państwowej Inspekcji
    Handlowej. I tyle.

  • 15. Data: 2005-10-09 17:28:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Lepiej "zagłosować" nogami i nie chodzić do sklepu w którym jest bałagan.

    Powiem Ci, że zazwyczaj markety nie robią z tym problemu. Miałem taką
    sytuację ze 3 czy 4 razy (Tesco, Carrefour, 2x w L.Eclerk) i bez
    problemu zwrócili mi potem różnicę w cenie w punkcie obsługi klienta.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2005-10-09 17:29:54
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Jeśli już ktoś sie nudzi to trzeba to zgłosić to Państwowej Inspekcji
    > Handlowej. I tyle.

    Hmmmm i? Zamkna hipermarket?

  • 17. Data: 2005-10-09 17:30:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    scream napisał(a):
    > Powiem Ci, że zazwyczaj markety nie robią z tym problemu. Miałem taką
    > sytuację ze 3 czy 4 razy (Tesco, Carrefour, 2x w L.Eclerk) i bez
    > problemu zwrócili mi potem różnicę w cenie w punkcie obsługi klienta.

    Uzupełniając: zawsze zgadzali się ze mną bez problemu i po chwili
    dostawałem różnicę w cenie do ręki. Wniosek mam jeden - robią to
    specjalnie i doskonale wiedzą, co się święci.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2005-10-09 17:30:41
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > To już lepiej ...

    Nie jestem pieniaczem (heh, czasem na necie mnie ponosi, to fakt ;)) i
    jak cos robie z premedytacja to bardzo-bardzo musial mi ktos za skore
    zalezc ;]

  • 19. Data: 2005-10-09 17:42:57
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Hmmmm i? Zamkna hipermarket?

    Po jednym czy dwoch takich zamknieciach na pelna kontrole polaczki
    przestalyby oszukiwac.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 20. Data: 2005-10-09 17:44:25
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie jestem pieniaczem

    Ja niestety jestem potwornie zlosliwy wobec "typow" i ponosi mnie zawsze,
    gdy trafiam na kretyna albo zlodzieja.

    Pozdrawiam,

    Tiger