  • 1. Data: 2005-01-13 10:42:03
    Temat: siec idea
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Witam serdecznie
    Mam problem z jedna z sieci komórkowych (Idea) Byłem abonentem sieci od
    2,5 roku. Niedawno postanowiłem przenieść się z Optimy 30 na plan
    taryfowy Jedna Idea. Podpisałem stosowny aneks 23 grudnia w którym
    czytam ,,aktywacja usług opisanych w paragrafie 2 zostanie dokonana
    najpóźniej z dniem rozpoczęcia najbliższego okresu rozliczeniowego
    następującego po dniu dostarczenia d BOK niniejszego aneksu."..... Mój
    okres rozliczeniowy jest 6 kazdego miesiąca. Czyli 6 stycznia wszystko
    powinno działać. Niestety nie dziala. Do tej pory mam dawna taryfe, w
    boku wiedza o tym ale nie maja zamiaru nic robic. Wykonałem kilka
    telefonow ale usłyszałem, ze przed swietami mieli przeciazona siec i
    zaczna mi naliczac od 6 lutego nowa taryfe. W tym czasie przyszedł mi
    już rachunek z przedplata w wysokości 50zł na obecny miesiąc ( ,a
    przeciez w umowie mam już zapisana nowa taryfe za która zapłacę 25zl brutto)
    Pytanie brzmi czy mogę wypowiedziec wspolprace ze względu na to ze idea
    nie wywiązała się z warunkow umowy.

    Wiem, ze większość z was uzna to za cos dziwnego (,ze lepiej reklamacje
    itp... ale ja z idea mam problemy od jakiegoś czasu i już mnie to nie
    bawi. Siostrze zaczeli naliczac oplaty za odbierane mms, ojcu zabrali z
    konta nascie zlotych... itp. Ja miałem mieć już nowa taryfe 2 miesiace
    temu ale kurier który ma 10 dni na dostarczeniu umowy zadzwonil dopiero
    po miesiacu, wiec już miałem jeden okres rozliczeniowy w plecy. Totez
    mu podziękowałem. Załatwiłem to 23 grudnia w salonie i to samo. Mam już
    dosc.)

  • 2. Data: 2005-01-13 11:03:03
    Temat: Re: siec idea
    Od: "teddy" <t...@o...pl>

    tak to jest jak sie ma telefon u monopolisty ktory olewa klienta

  • 3. Data: 2005-01-13 11:13:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Witam serdecznie

    A teraz wyjdź i wróc, jak już sobie poprawne kodowanie ustawisz.

  • 4. Data: 2005-01-13 11:20:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    dzwon tak jakbys mial, a pozniej reklamacje zloz, zopstanie uwzgledniona.
    Ja to samo mam z planem codziennym i Wap maniakiem. Teraz jeszcze
    rozdzielilem
    konto (kilka telefonow) i sysatem co miesiac zapomina ze mam pewne uslugi
    wiec nalicza mi $.

    P.