  • 1. Data: 2005-01-13 09:37:28
    Temat: Przekazywanie skladek na OFE przez ZUS
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    Witam
    Czy jest jakis okres po ktorym nie moge wniesc skargi
    ze ZUS nie przeslal skladki do OFE?
    Zauwazylem braki z 04. i 05 1999 roku
    Slyszalem ze po 5 latach juz nie mozna
    sie poskarzyc.... Czy to prawda?

    Proszę mi wybaczyć. Przechadzałem się po parapecie, by się rozejrzeć.
    gubernator William J. le Petomane

  • 2. Data: 2005-01-13 11:59:44
    Temat: Re: Przekazywanie skladek na OFE przez ZUS
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Od kiedy reklamowałem w ZUS brak wpłat na moje konto w OFE nic się nie
    zmieniło.
    ZUS zasadniczo tylko pośredniczy w przekazaniu składek, więc zastanawiam się
    czy można
    jednostkę budżetową pozwać o przywłaszczenie mienia, tzn. zgłosić w
    prokuraturze.?

    Pzdr
    Wojtek

  • 3. Data: 2005-01-14 15:15:20
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakis okres po ktorym nie moge wniesc skargi
> [...]

    Nie ma takiego okresu, zwłaszcza że dopiero w tym roku ZUS ma posłac wykaz
    składek przekazanych przez pracodawce za lata 1999, 2000 i 2001.