    From: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: siec idea
    Date: Thu, 13 Jan 2005 11:42:03 +0100

    Witam serdecznie
    Mam problem z jedna z sieci komórkowych (Idea) Byłem abonentem sieci od
    2,5 roku. Niedawno postanowiłem przenieść się z Optimy 30 na plan
    taryfowy Jedna Idea. Podpisałem stosowny aneks 23 grudnia w którym
    czytam ,,aktywacja usług opisanych w paragrafie 2 zostanie dokonana
    najpóźniej z dniem rozpoczęcia najbliższego okresu rozliczeniowego
    następującego po dniu dostarczenia d BOK niniejszego aneksu."..... Mój
    okres rozliczeniowy jest 6 kazdego miesiąca. Czyli 6 stycznia wszystko
    powinno działać. Niestety nie dziala. Do tej pory mam dawna taryfe, w
    boku wiedza o tym ale nie maja zamiaru nic robic. Wykonałem kilka
    telefonow ale usłyszałem, ze przed swietami mieli przeciazona siec i
    zaczna mi naliczac od 6 lutego nowa taryfe. W tym czasie przyszedł mi
    już rachunek z przedplata w wysokości 50zł na obecny miesiąc ( ,a
    przeciez w umowie mam już zapisana nowa taryfe za która zapłacę 25zl brutto)
    Pytanie brzmi czy mogę wypowiedziec wspolprace ze względu na to ze idea
    nie wywiązała się z warunkow umowy.

    Wiem, ze większość z was uzna to za cos dziwnego (,ze lepiej reklamacje
    itp... ale ja z idea mam problemy od jakiegoś czasu i już mnie to nie
    bawi. Siostrze zaczeli naliczac oplaty za odbierane mms, ojcu zabrali z
    konta nascie zlotych... itp. Ja miałem mieć już nowa taryfe 2 miesiace
    temu ale kurier który ma 10 dni na dostarczeniu umowy zadzwonil dopiero
    po miesiacu, wiec już miałem jeden okres rozliczeniowy w plecy. Totez
    mu podziękowałem. Załatwiłem to 23 grudnia w salonie i to samo. Mam już
    dosc.)