  • 1. Data: 2005-01-13 09:40:57
    Temat: Chca mnie skreslic z czlonkostwa w SM. pytanie o termin zawiadomienia.
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    W zwiazku z nie zaplaceniem wpisowego i udzialu za czlonkostwo w
    spoldzielni, chca mnie skreslic z czlonkostwa. No i w statucie znalazlem, ze
    musze byc 'prawidlowo' powiadomiony o zebraniu Rady Nadzorczej w tej
    sprawie. Ale co to znaczy ? Na ile dni przed musze dostac informacje o tym ?
    Nie znalazlem tego ani w statucie ani w prawie spoldzielczym.

    Fantom