  • 1. Data: 2005-01-13 11:12:50
    Temat: pilne!! bardzo pilne!!
    Od: "caramba" <c...@w...pl>

    witam. bardzo prosze o pomoc. przychodze wczoraj do domu a tam nie ma polowy
    mieskzania. zona pod moja nie obecnosc wyniosla wieksza polowe naszego
    majatku ( zostala kuchnia i luzko z szafa ). czy moge cos zrobic? mamy
    samochod i jest zarejestrowany na nia ale nabyty podczas malzenstwa jak
    wszystko inne. boje sie ze go sprzeda i chlera wie co zrobi z cala reszta i
    mi nie zostanie nic. co mam zrobic? zglosic to na policje zeby spisali
    protokol co zginelo czy co? czy to nei ma sensu? pilnie prosze o rade.

  • 2. Data: 2005-01-13 18:37:48
    Temat: Re: pilne!! bardzo pilne!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "caramba" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    Skoro nie było podziału majątku, to zgłoś po prostu kradzież albo
    przywłaszczenie.

  • 3. Data: 2005-01-13 21:09:50
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "caramba" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro nie było podziału majątku, to zgłoś po prostu kradzież albo
    > przywłaszczenie.

    I co zaczną żonę ścigać jak złodzieja?

    Gdyby mnie żona wyrzuciła z domua a ja odjechałbym samochodem ze swoimi
    rzeczami to też by mnie ścigali z kolczatkami, blokadami na drogach i bronią
    palną?
    Powiedzmy:
    Moja żona była długo na rencie, potem pracowała miesiąc i jest na zasiłku
    rehabilitacyjnym po wypadku w delegacji. Ja spłacam i spłacałem wszystkie
    raty za samochód ze swojej pensji. Według pana Tomasika gdybym nim odjechał
    policja może mnie ścigać za przywłaszczenie, bo ja jestem jedynie
    współwłaścicielem w dowodzie rejestracyjnym, a samochód zarejestrowany jest
    na żonę....(?)

    Co za bezsensowne prawo albo bezsensowna rada pana Tomasika.

    Może tamten pan wcześniej się z żoną pokłócił (może nie pracował, bo mu się
    nie chciało, skoro żona na niego zarabiała) i wyrzucił ją z "jego"
    mieszkania, więc ona zabrała 'jej' samochód.
    Nie napisał, że tak nie jest.

  • 4. Data: 2005-01-13 22:36:50
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > I co zaczną żonę ścigać jak złodzieja?

    Zaczną ścigać złodzieja, który wyniósł rzeczy z domu. Skąd mógł wiedzieć
    że to żona? A jakby ją porwali?

    > Gdyby mnie żona wyrzuciła z domua a ja odjechałbym samochodem ze swoimi
    > rzeczami to też by mnie ścigali z kolczatkami, blokadami na drogach i
    bronią
    > palną?
    A kto zgłosiłby kradzież? Żona, która cię z tymi rzeczami wyrzuciła?

> [...]
    > bo ja jestem jedynie współwłaścicielem w dowodzie rejestracyjnym, a
    samochód zarejestrowany > jest na żonę....(?)
    Z ciekawości pytam: na umowie kupna-sprzedaży jesteście oboje z żoną jako
    kupujący, prawda? I na tej umowie nie ma sprecyzowanych części samochodu,
    jakie przypadają tobie i żonie? I samochód kupowaliście podczas trwania
    małżeństwa (zakładam, że nie macie rozłączności majątkowej)? To znaczy że
    samochód jest waszą wspólną własnością (nieważne kto jest na pierwszej
    stronie dowodu a kto w środku) i żona (podobnie jak ty) nie może bez
    twojego podpisu na umowie samochodu sprzedać.
    pozdr