  • 81. Data: 2004-05-15 22:41:57
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    Coz, z idiota/kretynem/schizofrenikiem jeszcze nikt nie wygral dyskusji tak
    wiec watpie czy z toba mi sie uda a nawet trace juz taka wole, pozostawiam ci
    do przemyslenia pare twoich "argumentow", to wszystko na co cie stac:

    > Może ciebie ktoś tam w jakiejś probówce lub innym laboratorium tworzył.
    > Skutki widać.

    > A kto określa, co jest tą dewiacją? Ty, drogi faszysto?

    > Piwo zawiera alkohol! A alkohol to narzędzie szatana! Nie wiedziałeś?

    > Kim jesteś, TROLLU?

    > ROTFL

    Wyzywasz ludzi, od faszystow, trolli, robionych w probowce, wyznawcow szatana
    o waskiej mozgownicy tylko dlatego ze osmielaja sie powiedziec ci prawde w
    oczy: ze jestes cynicznym, bezwartosciowym lujem.

    I na koniec:

    > Wiesz, nie chce mi się z trobą gadać, kmiocie.

    No prawidlowo przyglupie. Ty po prostu nie masz argumentow wiec ciezko zebys
    dalej z siebie idiote robil, trzeba bylo sie wycofac juz pare watkow temu.

    > *plonk*

    I kto to mowi? Pa pa, prosty czlowieku.

  • 82. Data: 2004-05-15 22:47:12
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    bd <b...@o...pl> napisał(a):

    > zastanawiam sie po co tu wszedles? masz bardzo wyrazne problemy z
    osobowoscia.

    Jeszcze tak nie bylo zeby mi pedal mowil co mi jest :) Moze raczej odwrotnie,
    skad w tobie tyle jadu i zacieklosci w zwalczaniu norm etycznych? Blizsza ci
    pupa kolegi niz zdrowa kobieta ktora moze ci splodzic dwojke wspanialych
    dzieciakow? Zastanow sie kto tu ma problemy z osobowoscia. Wszedlem tutaj
    przypadkowo i jak zawsze w takich sytuacjach natknalem sie na jakiegos obronce
    wartosci wg. kodeksu tzw. liberalow. Placa ci za to? Normalny czlowiek nie
    moze przejsc obojetnie obok jeczenia dewianta probujacego wmowic ze czarne
    jest biale. Tak nie bylo i nie bedzie, jestes, buraku, w zasranej mniejszosci
    i zawsze tak bedzie. Oby nastaly czasy kiedy bedzie sie was pedzilo jak bydlo
    za miasto, bo tam wasze miejsce a nie wsrod spoleczenstwa. Swoim zboczonym
    zachciankom mozesz dawac upust w kacie swojej piwnicy a nie glosic to jako
    wielka madrosc publicznie.

    Reszte swoich smecen wsadz sobie w dupe (na tym w koncu sie znasz).

  • 83. Data: 2004-05-15 22:58:53
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Leszek <l...@i...pl> napisał(a):

    > gębę

    > Mówiłem o "normalnych" czasach. Ty nie możesz tego znać ale zapytaj o to
    > rodziców.

    Dokladnie. Nie trac czasu na dyskusje z 20-o letnimi erudytami bo na wymioty
    sie zbiera jak sie czyta o tej ich "tolerancji" i "wartosciach".

    Leszku, sami sie ugotuja we wlasnym sosie, to sobie buduja syf a nie nam. Jak
    im w tym syfie dobrze, bawia ich rozrywki dla mas, tanie programy TV, tanie
    piwo i tani, przypadkowy seks, narkotyki i inne "atrakcje" to niech sobie
    uzywaja zycia ile wlezie. Zmieniac ich na sile to walka z wiatrakami, wyprane,
    skostniale galarety w ich czaszkach do niczego wiecej nie sa juz zdolne.

    Wiedz ze nie wszyscy tak mysla, cale moje pokolenie jest jeszcze normalne, ta
    patologia zaczela sie nakrecac od lat 90-tych, to juz sa inni ludzie, szkoda
    na nich czasu - zamiast tego trzeba sobie organizowac towarzystwo na poziomie,
    sporo jest takich ludzi.

  • 84. Data: 2004-05-15 23:43:36
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Przemyslaw Rokicki <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    napisał(a):

    > : > oen napisal/a o tym, ze:
    > : > Hint: jak ci sie nie podoba jakis program w TV, to mozesz zmienic
    > : > stacje albo po prostu wylaczyc telewizor. I uwazaj w przyszlosci na
    > : > swoje dzieci - nigdy nie wiadomo, czy nie wyrosna na 'zboczenców'...
    > :
    > :
    > : Ale tu chodzi o dzieci.
    > : Czy takich programow nie powinno byc w porze wieczornej
    > : zamiast dziennej?
    > :
    >
    > a gdyby chlopak z dziecwzyna sie calowal mozna by pokazywac? Jezeli tak
> [...]

    A jakby tak pan jakis z owieczka sie zaczal calowac? Skoro chlopak z
    dziewczyna moze i pan z panem to i pan z owieczka by chcial tez! I ja i tu
    problemu nie widze. Swietny tok rozumowania po prostu.

    Brawo tolerancja, moze warto sie wczytac i zrozumiec ze tolerancja to
    praktycznie to samo co ignorancja, slowem robta co chceta.

    Tylko nie placzta jak sie wam to wszystko na leb zawali.

  • 85. Data: 2004-05-16 00:02:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Slawek Kwasny wrote:

> [...]
    > na nich czasu - zamiast tego trzeba sobie organizowac towarzystwo na poziomie,

    Ha! A nie mówiłem? Z jednej strony niby wrzeszczą "pedały to źródło
    wszelkiego zła", a z drugiej strony chcą się towarzysko (hehe)
    organizować. Ot taka wyszła prawdziwa motywacja wojujących homofobów.

  • 86. Data: 2004-05-16 00:53:41
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Taaaaak.... I tak troll Lesio 'Luftbranzlung' odkrył prawdziwe źródło
    > zła, z narkomanią i przestępczością włącznie - otóż nie są to Żydzi, nie
    > są to cykliści, tylko... homoseksualiści! Brawa dla fuhrera Lesia!

    > ....a ów 'dorosły' zostałby skuty, aresztowany, osądzony i skazany za
    > napad i pobicie nieletniego (przypominam, że w przypadku, kiedy ofiarą
    > jest np. dziecko - postępowanie jest wszczynane z urzędu).

    > Dla mnie ty jesteś zboczonym trollem i faszystą. I co mi zrobisz?

    Wydaje mi sie, andrzejku, ze ty jestes autentycznie chory psychicznie albo
    cierpisz na zaawansowana heterofobie. Wyzwales mnie identycznie jak Leszka,
    calkiem bezpodstawnie tylko dlatego ze powiedzial ci niewygodna prawde prosto
    w nos. A fe dewiancie, dzielisz swiat na pedalow-przyjaciol i
    trolli-faszystow? Zaiste, bardzo rozbudowany ten twoj swiat. Lykaj te
    niebeskie pigulki ktore ci lekarz przepisal i poszukaj sobie lepiej jakiejs
    kobiety to moze jeszcze cos z ciebie bedzie, ty moralny karle.

  • 87. Data: 2004-05-16 01:03:32
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Bingo! Na reszcie dotarło do twojej zakutej pały niesłusznie zwanej w
    > twoim przypadku głową, że tak to właśnie działa.

    Natomiast do ciebie chyba nie dotarlo, ze skoro nalezy kierowac jedzacych
    trawe do dzungli, gdyz sa to odmiency jakby nie patrzec, to pedalow i innych
    dewiantow takze nalezy kierowac w odpowiednie miejsca, np. szpitale
    psychiatryczne, a nie pozwalac aby normalnym ludziom wchodzili na glowe i
    robili szum wokol siebie. Paskudny exhibicjonizm i zboczenie powinno byc
    leczone a nie akceptowane. Taka agresywna postawa domagacie sie linczu zamiast
    zamierzonego celu jakim jest przyzwolenie spoleczne na wasze kochanie w pupe.

    Juz podsumowujac dodam, ze jak widze czlowieka ktory pisze "na reszcie" to
    zaczyna mnie cos w dolku gniesc, chyba na pawia mi sie zbiera. I takie
    chodzace zero jeszcze smie probowac uzywac epitetow w kierunku mojej glowy.
    Pale kolego to masz ty i to smierdzaca, sam wiesz czemu.

    > Tobie się nie podobają homoseksualiści, komuś się mogą nie podobać
    > mięsożercy, ktoś inny dostaje piany na widok różowej fryzury oraz tatuaży.

    Do NORMALNYCH gejow, nie uzewnetrzniajacych na sile swoich przekonan nic nie
    mam, nawet znam paru i jakos sie sprawy maja. Ale nie cierpie tych smiesznych
    skaczacych do oczu pajacykow ktorym sie wydaje ze ich dewiacje zostana uznane
    za norme spoleczna i probujacych robic idiotow z normalnych ludzi wyzywajac
    ich od burakow, ksenofobow i innych tam palantow. Jestes przykladem takiego
    kretyna wlasnie, wrecz modelowym. I dopoki ktos was nie ukamieniuje przy
    kolejnej manifestacji to chyba nie zmadrzejecie, smierdzaca zarazo.

    > Dla ciebie preferencje żywieniowe, dla mnie negatywne wzorce osobowe.

    A to co mialo znaczyc? Kompletnie nie zrozumiales chyba co chcialem przez to
    powiedziec. Niewazne.. i tak za duzo ci juz cennego czasu poswiecilem,
    pedalski kmiocie.

  • 88. Data: 2004-05-16 01:08:30
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Kręgosłup oraz oczy nie są przeznaczone do siedzenia przed komputerem i
    > wgapiania się godzinami w monitor. I prowadzi to wielu schorzeń (co jest
    > udokumentowane - w przeciwieństwie do twoich dziecinnych tez o chorobach
    > wywoływanych przez odmienną orientację).
    >
    > Ergo - jesteś niezdrowym zboczeńcem ;-P A z TV powinni usunąć wszelkie
    > sceny ludzi siedzących przed komputerami.

    Zadal ci chyba konkretne pytanie, do czego wg. ciebie sluzy odbyt? Dlaczego w
    prymitywny sposob odwracasz kota ogonem zamiast odpowiedziec na proste pytanie
    co sprawia, ze znajdujesz przyjemnosc w polerowaniu koledze odbytu?

    P.S. Ciekawe dlaczego tak sprytnie nie poruszyles do tej pory problemu AIDS,
    jakby nie bylo jasne, ze to wlasnie wsrod pedalow rozchodzi sie ta choroba
    najczesciej. Najlepszy dowod jakie to zdrowe i naturalne.

  • 89. Data: 2004-05-16 01:14:10
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

> [...]

    > wszelkiego zła", a z drugiej strony chcą się towarzysko (hehe)
    > organizować. Ot taka wyszła prawdziwa motywacja wojujących homofobów.

    To, ze tobie towarzyskie spotkania w gronie mieszanym kojarza sie wylacznie z
    orgiami to juz twoj problem i twojej dewiacji. Ot wyszla ci sloma z butow, nie
    pierwszy raz zreszta.

  • 90. Data: 2004-05-16 02:45:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    "SQLwysyn" <s...@w...pI> niebacznie popelnil

    > od
    > I poszedl do pierdla za naruszenie nietykalnosci osobistej.
    Eee tam, w "normalnych" czasach walenie po gębie było zapewne
    oznaką najwyższej troski o rozwój psycho-fizyczny przyszłości
    narodu i powodowało wpisanie do akt pochwały i list gratulacyjny.

    --
    pozdro
    poreba