  • 71. Data: 2004-05-15 18:49:33
    Temat: Re: pederasci
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c85iho$rd7$1@opal.icpnet.pl...

    > Termin stworzony przez pedałka dla takiego pedałka jak ty.

    Żegnam.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 72. Data: 2004-05-15 19:03:56
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Żegnam.

    Spadasz na grupę pl.soc.meskiebolcowanie ? ;)))

    Leszek

  • 73. Data: 2004-05-15 19:42:19
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    bd <b...@o...pl> napisał(a):

    > a twoje maja sens?

    Ja nie dywagowalem wiec do kogo tam mowa?

    > a ktos pisal o tym, aby puszczac orgie albo zoofilie, mowiac kolokwialnie?
    > jest roznica miedzy seksem grupowym, zoofilia a calowaniem sie dwoch
    > osob. bo moze wg ciebie nie ma. i wszystkich, co nie kochaja sie po bozemu
    > wrzucasz do worka "zboczency". masz prawo, ale masz prawo sie mylic.
    > na tym polega wolnosc.

    Niedlugo to juz i takie kwiatki bedziemy, w imie falszywie pojmowanej
    wolnosci, ogladac. Zostalismy stworzeni do milosci pomiedzy kobieta a
    mezczyzna a nie patologii ktorych ostatnio coraz wiecej pod plaszczykiem
    "wolnosci i tolerancji" probuje sie przemycac. Ja moge tolerowac ale nie bede
    akceptowal tych zboczen i prob legalizowania zwiazkow homoseksualnych.

    > jezeli ogladasz tv i nie podoba ci sie, ze ktos sie caluje to zmieniasz
    > kanal. proste, bardzo proste. jezeli dwie calujace sie osoby tej samej plci
    > wzbudzaja w tobie niechec to jest to twoj indywidualny problem.

    Problem to masz akurat ty, jesli nalezysz do takiej "mniejszosci" i grzeje cie
    ogladanie calujacych sie facetow. Ja TV w ogole nie ogladam ale moge sobie
    wyobrazic np. moje dzieci w przyszlosci odwiedzajace kolege czy kolezanke i
    ogladajace takie sceny, przez co spada u nich wrazliwosc na te patologie i
    powstaaje zludne wrazenie ze tzw. pedalska milosc to norma i taka forma
    zabawy, ktora byc moze warto sprawdzic. Jesli tego nie rozumiesz to wybitnie
    nie dojrzales do takich dyskusji jak ta.

    > jezeli natomiast przeszkadza ci widok dwoch calujacych sie facetow, a
    > lizace sie kobiety ci nie przeszkadzaja to zastanow sie czy sam sobie
    > nie zaprzeczasz

    Nie jestem zboczencem i nie podnieca mnie ogladanie ani pedalow ani lezbijek.
    Nie wtykaj mi, ze tak powiem, w buzie slow ktorych nie powiedzialem bo to
    typowo stalinowskie metody prowadzenia dysputy. Obie dewiacje sa naganne i nie
    sa zadna norma ani wolnoscia, to tacy manipulatorzy jak ty probuja do tego
    doprowadzic przy silnym oporze spoleczenstwa.

    > albo czy mowisz to co "wiekszosc", powtarzajac utarte negatywne
    > stereotypy na temat homoseksualizmu. pamietaj, ze tam gdzie wszyscy
    > mysla tak samo nikt nie mysli zbyt wiele.

    No tak! Tylko nowoczesny i pozbawiony hamulcow moralnych, "postepowy" balwan
    taki jak ty nie widzi problemu tam gdzie on istnieje. Bo posiadanie normalnej
    rodziny, gdzie jest ciotka, babcia, dziadek i wujek to juz przeszlosc i
    "stereotyp", prawda? Przyszlosc nalezy do rodzin skladajacych sie z
    pedala-tatusia i pedala-mamusi ktorzy adoptuja splodzone w drodze przypadku,
    zaniedbane dziecko (plci meskiej, zadnych dziewuch!) i... co dalej? Nowy pedal
    wyrosnie? To samo z dwiema lesbami ale juz sobie daruje bo kazdy srednio
    inteligentny czlowiek dopowie sobie reszte i gdzie nas taka rzeczywistosc
    zaprowadzi.

    Jako, ze reprezentujesz ten "front" liberalny to nie pozdrawiam bo nie mam do
    takich ludzi szacunku i miec go nie bede. A najlepiej wyjedz gdzies do
    Holandii, tam ci bedzie lepiej z twoimi dewiacjami i spaczonym mysleniem.

  • 74. Data: 2004-05-15 19:57:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Slawek Kwasny wrote:

    > Niedlugo to juz i takie kwiatki bedziemy, w imie falszywie pojmowanej
    > wolnosci, ogladac. Zostalismy stworzeni do milosci pomiedzy kobieta a
    > mezczyzna a nie patologii ktorych ostatnio coraz wiecej pod plaszczykiem

    Stworzeni? Oooo! Kreacjonista!

    A Ziemia może jest płaska?

    > "wolnosci i tolerancji" probuje sie przemycac. Ja moge tolerowac ale nie bede
    > akceptowal tych zboczen i prob legalizowania zwiazkow homoseksualnych.

    O ile mi wiadomo takie związki są legalne.

    [ciach]

    > Problem to masz akurat ty, jesli nalezysz do takiej "mniejszosci" i grzeje cie
    > ogladanie calujacych sie facetow. Ja TV w ogole nie ogladam ale moge sobie

    Mnie osobiście brzydzi. Ale mnie brzydzi też widok jedzących mięso,
    palących. Picie piwa oraz osoby otyłe też nie są dla mnie czymś
    estetycznym. Chcesz kontynuować ten temat? Bo może się okazać, że TV
    będzie mogła pokazywać tylko smukłych nordyckich heteryków, a wszystkie
    'patologie' trafią do obszarów zamkniętych z trójkątami w stosownych
    kolorach na ramieniu...

    > wyobrazic np. moje dzieci w przyszlosci odwiedzajace kolege czy kolezanke i
    > ogladajace takie sceny, przez co spada u nich wrazliwosc na te patologie i

    Wizja, że ktoś o tak wąskiej mózgownicy mógłby mieć dzieci jest zaiste
    przerażająca.

    > powstaaje zludne wrazenie ze tzw. pedalska milosc to norma i taka forma
    > zabawy, ktora byc moze warto sprawdzic. Jesli tego nie rozumiesz to wybitnie
    > nie dojrzales do takich dyskusji jak ta.

    Po raz n-ty - przez oglądanie homoseksualizmu nikt homoseksualistą się
    nie stanie.

  • 75. Data: 2004-05-15 20:47:12
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Stworzeni? Oooo! Kreacjonista!
    >
    > A Ziemia może jest płaska?

    Nie odpowiada ci slowo "stworzeni"? To juz twoj problem, chlopku-roztropku.
    A jesli Ziemia wydaje ci sie zbyt plaska to zmien psychiatre.

    > O ile mi wiadomo takie związki są legalne.

    To, ze nie sa nielegalne nie oznacza ze sa to wzorce osobowe ktore nalezy
    propagowac. Jak wszelkie inne dewiacje powinno to byc zakazane.

> [...]
    > będzie mogła pokazywać tylko smukłych nordyckich heteryków, a wszystkie
    > 'patologie' trafią do obszarów zamkniętych z trójkątami w stosownych

    Owszem, chce kontynuowac. Mam ochote zgasic kolejnego demagoga ktory probuje
    do jednego kotla wrzucic palaczy i pedalow (czyt. zboczencow) nie probujac
    nazwac rzeczy po imieniu. Oczywiscie ze reklama TYTONIU I PALENIA jest
    zabroniona, czyzbys tego nie widzial? A co jest zlego w piciu piwa? No chyba,
    ze twoje wspomnienia dotycza zlopania w bramie, to moze i racja. Inna sprawa
    ze i PIWA nie reklamuje sie w TV. Wobec czego powstaje pytanie dlaczego
    przemyca sie "normalnosc" w postaci zboczonych praktyk dwoch facetow. Reszta
    twojej wypowiedzi swiadczy o blizej nieokreslonym problemie osobowosciowym
    wiec daruje sobie komentarz.

    > Wizja, że ktoś o tak wąskiej mózgownicy mógłby mieć dzieci jest zaiste
    > przerażająca.

    Brak argumentow pokrywamy wyzwiskami? O lekkosci cegly zreszta. Nie bede tego
    nawet komentowal, nie umiesz nawet obrazic z klasa.

    > Po raz n-ty - przez oglądanie homoseksualizmu nikt homoseksualistą się
    > nie stanie.

    A kim ty jestes, aby to stwierdzac? Specjalista-psychologiem? Socjologiem?
    Masz doswiadczenie w pracy z dziecmi? Gdybys mial choc troche to nie gadalbys
    takich bzdur, a ze nie masz - to tym bardziej zakoncz te zenade. Nazywajmy
    rzeczy po imieniu, zaden homoseksualizm tylko dewiacja seksualna spowodowana
    bledami wychowawczymi w wieku dojrzewania plciowego. Takie rzeczy bardzo
    skutecznie leczy sie np. w Holandii a u nas robi z tego norme, przy cichej
    akceptacji takich jak ty, cynicznych zer.

  • 76. Data: 2004-05-15 20:53:04
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Mnie np. obrzydzenie bierze na widok jedzących mięso. To co? Zażądać
    > usunięcia z TV treści mięsożerczych?

    Pisalem ci juz zebys zmienil psychiatre bo ten cos slabowity jak wynika z
    twoich infantylnych manipulacji. Jak masz fobie miesne w glowie to znikaj do
    dzungli, tam sobie pojesz roznych fajnych trawek. Idac twoim tokiem
    rozumowania nalezy wyeliminowac w zasadzie wszystko, bo kazdy czegos nie lubi
    jesc lub pic. Co ma piernik do wiatraka? Nie odrozniasz negatywnego wzorca
    osobowego w postaci obsciskujacych sie pedalow od preferencji zywieniowych?
    Zenada. Po prostu rozpacz, krzyk pedala na puszczy.

  • 77. Data: 2004-05-15 20:55:08
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl>

    bd <b...@o...pl> napisał(a):

    > to juz jest twoj problem. musisz poczytac, jeszcze duuuuzo poczytac.

    Problem, homosiu, to masz ty glownie. O czym tu czytac? O tym jak sie od tylu
    kolege bierze? I wmawia naokolo ze to norma?

  • 78. Data: 2004-05-15 21:06:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Slawek Kwasny wrote:

    > Nie odpowiada ci slowo "stworzeni"? To juz twoj problem, chlopku-roztropku.

    Może ciebie ktoś tam w jakiejś probówce lub innym laboratorium tworzył.
    Skutki widać.

    Cała reszta ludzi (i nie tylko) na Ziemi pojawiła się w sposób nie
    dający się określić mianem tworzenia. No, może do pewnego stopnia
    stworzeni zostali: Michael Jackson (chirurgia plastyczna) i owieczka
    Dolly...

    > A jesli Ziemia wydaje ci sie zbyt plaska to zmien psychiatre.

    Ech... Nie rozpoznałbyś sarkazmu, gdyby ten podszedł i ugryzł cię w
    d*.*ę....

    [ciach]

    > To, ze nie sa nielegalne nie oznacza ze sa to wzorce osobowe
    > ktore nalezy propagowac.

    Propagować? Czyli wg. ciebie pokazanie czegokolwiek w TV jest
    'propagowaniem'?

    Och, trzeba się w takim razie dorwać do skóry tym z Discovery Channel -
    ciągle 'propagują' bombardowania i inne takie ekscesy.

    Choć może dla ludzi takich jak ty bombardowanie jest czymś zupełnie
    naturalnym i akceptowalnym - w przeciwieństwie do np. całkowicie
    prywatnych upodobań... Ech, a mi się wydawało, że hitlerjugend już nie
    istnieje...

    > Jak wszelkie inne dewiacje powinno to byc zakazane.

    A kto określa, co jest tą dewiacją? Ty, drogi faszysto?

    [ciach]

> [...]
    > do jednego kotla wrzucic palaczy i pedalow (czyt. zboczencow) nie probujac
    > nazwac rzeczy po imieniu. Oczywiscie ze reklama TYTONIU I PALENIA jest

    Cóż, od homoseksualizmu nikt raka jeszcze nie dostał...

    Poza tym reklamowanie to jedno, a pojawianie się tego zjawiska w TV to
    coś zupełnie innego. Nigdy jeszcze nie widziałem w TV reklamy
    homoseksualizmu.

    > A co jest zlego w piciu piwa?

    Piwo zawiera alkohol! A alkohol to narzędzie szatana! Nie wiedziałeś?

    Tylko zboczeńcy piją jakikolwiek alkohol! (wyłączając spod alkoholu wino
    mszalne).

    [ciach]

    > Brak argumentow pokrywamy wyzwiskami? O lekkosci cegly zreszta. Nie bede tego
    > nawet komentowal, nie umiesz nawet obrazic z klasa.

    Czy ja kogoś wyzywam? Chyba masz jakieś zaburzenia widzenia... Zapewne
    od tego piwa...

    [ciach]

    > A kim ty jestes, aby to stwierdzac? Specjalista-psychologiem? Socjologiem?

    A ty? Kim jesteś, TROLLU?

> [...]
    > bledami wychowawczymi w wieku dojrzewania plciowego. Takie rzeczy bardzo

    ROTFL

    Poproszę o naukowe, obiektywne i rzetelne podparcie twoich bezsensownych
    tez.

    > skutecznie leczy sie np. w Holandii a u nas robi z tego norme, przy cichej
    > akceptacji takich jak ty, cynicznych zer.

    Ooo! Szkoła Lesia Millera!

    Wiesz, nie chce mi się z trobą gadać, kmiocie.

    *plonk*

  • 79. Data: 2004-05-15 21:09:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Slawek Kwasny wrote:

    > dzungli, tam sobie pojesz roznych fajnych trawek. Idac twoim tokiem
    > rozumowania nalezy wyeliminowac w zasadzie wszystko, bo kazdy czegos nie lubi
    > jesc lub pic.

    Bingo! Na reszcie dotarło do twojej zakutej pały niesłusznie zwanej w
    twoim przypadku głową, że tak to właśnie działa.

    Tobie się nie podobają homoseksualiści, komuś się mogą nie podobać
    mięsożercy, ktoś inny dostaje piany na widok różowej fryzury oraz tatuaży.

    > Co ma piernik do wiatraka? Nie odrozniasz negatywnego wzorca
    > osobowego w postaci obsciskujacych sie pedalow od preferencji
    > zywieniowych?

    Dla ciebie preferencje żywieniowe, dla mnie negatywne wzorce osobowe.

  • 80. Data: 2004-05-15 21:23:25
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Problem, homosiu, to masz ty glownie. O czym tu czytac? O tym jak sie od tylu
    > kolege bierze? I wmawia naokolo ze to norma?

    zastanawiam sie po co tu wszedles? masz bardzo wyrazne problemy z osobowoscia.
    masz problemy z wlasna ocena. masz w koncu problemy z kulturalna i rzeczowa
    rozmowa, a takze merytorycznym podejsciem do omawianego problemu. jak juz nie
    wiesz co powiedziec to obrazasz ludzi dajac tym samym obraz jak niski poziom
    reprezentujesz. dalsza rozmowa z toba mija sie z celem bo twoje emocjonalne
    i negatywne nastawienie jest nacechowane agresja i zburaczeniem wiec niczego
    nie wnosi pozytywnego ani tworczego do usenetu.

    jezeli tak bardzo ci nie odpowiadaja czyjes liberalne poglady i tak bardzo
    cie draznia to po co sie odzywasz? nie masz z kim rozmawiac wiec w internecie
    szukasz rozmowcow? to nie nasza wina, ze nikt cie nie lubi i musisz sobie
    odreagowac w sieci swoimi prostackimi postami wiec daruj sobie i nie karm
    nas ta masa inwektyw i bredni. ok?

    uwazasz, ze cos jest zboczone? ok ale nie musisz, jak masochista, meczyc sie
    przebywajac z liberalami i normalnymi ludzmi. idz do swoich, podobnych sobie
    zacofanych buraczkow, ktorzy musza sobie pogadac o zboczeniach sami bedac
    zboczonymi. jak juz tak bardzo musisz sie dowartosciowac to zrob cos dobrego
    dla kraju, unii, ziemii - oddaj sie do zoo jako pokarm dla krokodyli.
    chociaz obawiam sie, ze nie spelniasz unijnych norm i jako szkodliwe 'cos'
    mozesz zostac wyslany na wysypisko zamiast na krokodyli stol...