  • 1. Data: 2006-10-13 20:31:01
    Temat: pawo pracy ?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    mój pracodawca zaczął mi zmieniać obowiązki, byłam zatrudniona jako
    specjalista ds. marketingu i reklamy, a zaczęto mi przydzielać zadania
    handlowców, a właściwie prace z pogranicza akwizycji. Odmówiłam.
    Czy w związku z tym przy wypowiedzeniu mogę liczyć na jakąś rekompensatę?
    Mam dwutygodniowy okres wypowiedzenia, kiedy i w jakich okolicznościach mogę
    dostać wypowiedzenie?
    Dziękuję.
    Napisałam tak mało logicznie, ale z powodu problemów... :(
    Joanna

  • 2. Data: 2006-10-13 20:50:46
    Temat: Re: pawo pracy ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egot1u$14d$1@opal.futuro.pl Joanna <j...@w...pl> pisze:

    > mój pracodawca zaczął mi zmieniać obowiązki, byłam zatrudniona jako
    > specjalista ds. marketingu i reklamy, a zaczęto mi przydzielać zadania
    > handlowców, a właściwie prace z pogranicza akwizycji. Odmówiłam.
    I słusznie.

    > Czy w związku z tym przy wypowiedzeniu mogę liczyć na jakąś rekompensatę?
    Być może tak, być może nie. Nie sposób odpowiedzieć sensownie nie znając
    konkretów.

    > Mam dwutygodniowy okres wypowiedzenia, kiedy i w jakich okolicznościach
    > mogę dostać wypowiedzenie?
    Kiedykolwiek. Poza wyjątkami przewidzianymi kodeksem pracy.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-10-13 21:18:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Być może tak, być może nie. Nie sposób odpowiedzieć sensownie nie
    > znając konkretów.

    Przy wypowiedzeniu definitywnym czy zmieniającym?
    Jeśli pracodawca zareaguje nerwowo i rzuci definitywnym to zapewne
    będzie można z nim skutecznie powalczyć.
    Ale jeśli zmieniającym, a pracownik odmówi przyjęcia i stosunek pracy
    ulegnie rozwiązaniu, naprawdę - im więcej widzę orzecznictwa, tym
    częściej myślę, że nigdy nic nie wiadomo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 4. Data: 2006-10-13 21:24:36
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Jotte napisał(a):
    > Kiedykolwiek. Poza wyjątkami przewidzianymi kodeksem pracy.

    I nie tylko przewidziane kodeksem pracy (np.ustawa o powszechnym
    obowiązku obrony, ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z
    nimi konsultacji).

  • 5. Data: 2006-10-13 21:42:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.10.13.21.18.23.953354@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:
    > Przy wypowiedzeniu definitywnym czy zmieniającym?
    Jednym i drugim, ale nie wiemy co może pracodawca zrobić.

    > Jeśli pracodawca zareaguje nerwowo i rzuci definitywnym to zapewne
    > będzie można z nim skutecznie powalczyć.
    Ze zmieniajacym też się da, a jak nie to próba nic nie kosztuje.

    > Ale jeśli zmieniającym, a pracownik odmówi przyjęcia i stosunek pracy
    > ulegnie rozwiązaniu, naprawdę - im więcej widzę orzecznictwa, tym
    > częściej myślę, że nigdy nic nie wiadomo.
    No, fakt. Gówniane to polskie prawo i sądownictwo.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-10-13 21:42:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egp443$3pi$1@mx1.internetia.pl wombi
    <j...@d...pl> pisze:

    > I nie tylko przewidziane kodeksem pracy (np.ustawa o powszechnym obowiązku
    > obrony, ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi
    > konsultacji).
    Mógłbyś sprecyzować o co ci chodzi?

    Jotte

  • 7. Data: 2006-10-13 21:59:38
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:egp443$3pi$1@mx1.internetia.pl wombi

    > Mógłbyś sprecyzować o co ci chodzi?

    O te wyjątki,które powodują,że wypowiedzenie jest nieskuteczne.Zawarte
    są nie tylko w kodeksie pracy ale też w ustawach o których wspomniałem.

  • 8. Data: 2006-10-13 22:02:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egp65o$8dd$1@mx1.internetia.pl wombi
    <j...@d...pl> pisze:

    > O te wyjątki,które powodują,że wypowiedzenie jest nieskuteczne.Zawarte są
    > nie tylko w kodeksie pracy ale też w ustawach o których wspomniałem.
    A co to jest ta ustawa o informowaniu pracowników? Sgnatura pliz.

    Jotte

  • 9. Data: 2006-10-14 07:29:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > A co to jest ta ustawa o informowaniu pracowników? Sgnatura pliz.

    Rady pracownicze. Weszła w życie jakoś w czerwcu.

  • 10. Data: 2006-10-14 08:20:33
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:egp65o$8dd$1@mx1.internetia.pl wombi

    > A co to jest ta ustawa o informowaniu pracowników? Sgnatura pliz.

    Ustawa z 7 kwietnia 206r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z
    nimi konsultacji (Dz.U. z 10 maja 2006r. nr 79, poz.550).