  • 1. Data: 2006-10-13 18:09:35
    Temat: spr wykroczenia - nieostrożne obchodzenie z mat.latwozapalnymi
    Od: "pawel gasior" <p...@g...pl>

    mam kilka pytan
    jakies 3 miesiace temu doniesiono na mnie na polcję , że w piwnicy
    przechowuje materialy niebezpieczne, istotnie je posiadalem, chodziło o
    paliwo ( olej napędowy)(Postanowiłem pomóc koledze, który użytkuje samochód z
    silnikiem diesla i nie miał gdzie trzymać zapasu kupionego po bardzo
    okazyjnej cenie).W dniu kiedy na mnie doniesiono życzliwi ludzie powiadomili
    mnie o tym i poprosiłem kolegę o natychmiastowe wywiezienie paliwa. Niestety
    porozlewało się przy okazji trochę tych substancji co zaowocowalo strasznym
    smrodem:))Tuz po pozbyciu sie oleju na miejscu pojawila sie policja, nie
    zabezpieczyli zadnych sladow. Juz raz w tej sprawie składalem wyjasnienia i
    po 3 mesiącach jestem wzywany ponownie. Kolega z racji zameldowania w innym
    mieście nie odbiera wezwania na przesłuchanie. W związku z tym moje pytania:
    1)Jestem wzywany jako sprawca oskarżenia, czy świadczy to o tym że policja ma
    jakieś dowody ?
    2)jestem wzywany z art.83 ust.1 KW zastanawiam się gdzie mogę znaleźć wykaz
    substancji łatwopalnych o których mowa w tym artykule, bo na mój gust(
    student 3 roku polibudy) olej napędowy do takich łatwopalnych nie należy.
    3)czy podczas przesłuchania mogę poprosić o wgląd do moich poprzednich zeznań.
    z óry dzięki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-14 10:38:43
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    pawel gasior wrote:
> [...]
    > substancji łatwopalnych o których mowa w tym artykule, bo na mój gust(
    > student 3 roku polibudy) olej napędowy do takich łatwopalnych nie należy.

    Poinformowałeś o tym policjantów? Bo jest szansa, że oni są
    nietechniczni i nie wiedzą, że to co przechowywałeś to był materiał
    trudnopalny.

  • 3. Data: 2006-10-14 13:59:10
    Od: "pawel gasior" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > trudnopalny.
    > NIe poinformowałem bo wcześniej nie zagłebiałem się w przepisy
    zastanawiam sie czy mogę kwestionować art. z którego zostałem oskarżony