    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "okienka" nauczyciela
    Date: Mon, 14 Feb 2005 16:48:53 -0600

    nome wrote:

    > nie rozmawiamy rowniez o "obowiązkach, jak sprawdzanie
    > zeszytów, sprawdzianów, przygotowanie lekcji, wywiadówki, wyjazdy
    > klasowe"

    a o czym? o okienkach, a to spokojnie mozna robic w okienku.
    jedyny problem jest tylko wtedy gdy jeden nauczyciel jest inaczej
    traktowany niż inni i ma 10 okienek, gdy inni mają 1.

    > zgadza sie. rozmawiamy o innym wymiarze pracy w zakładzie pracy niż 40
    > godzin. nauczyciel nie siedzi w szkole 40 godzin tygodniowo.

    Nie siedzi. Zwykle zabiera robotę do domu.
    Ale na polecenie dyrektora będzie musiał siedzieć i nic dyrektorowi
    zrobić nie może.
    Dyrektor nie może mu jedynie wlepić 40 godzin lekcyjnych.

    Ja nie stoję na stanowisku, że nauczyciel nie może pracować więcej niz
    18 czy 22 godziny. On ma tyle prowadzić zajęć lekcyjnych.
    Natomiast zawsze będę protestował przeciwko stwierdzeniom, że nauczyciel
    pracuje tylko 18/22 godziny.