  • 21. Data: 2018-05-07 11:36:24
    Temat: Re: odpowiedź na pozew
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli bzdury. Ciekawe czy rozliczał się z tej okazji z 50% kosztami
    > uzyskania przychodu;)

    Poguglaj po publikacja korespondencji. Jest pewne zamieszanie tez w
    kontekscie praw autorskich (PA). Generalnie jest art. 82 PA, który jest
    tak sformułowany, że cześć go interpretuje jako prawo pośmiertne, ale sa
    i inne orzeczenia.

    https://czasopismo.legeartis.org/2015/09/wlasciciel-
    listu-adresat.html

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2018-05-07 12:12:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2018 07:29:21 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Pytałem premier, premier pytała ministra, minister pytał swojego
    > sekretarza stanu. Ponoć wszystko zgodnie z prawem;)

    Komus z opozycji temat podrzuc

  • 23. Data: 2018-05-10 22:43:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-05-18 o 11:36, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > kontekscie praw autorskich (PA). Generalnie jest art. 82 PA, który jest
    > tak sformułowany, że cześć go interpretuje jako prawo pośmiertne, ale sa

    Mam wynikającą z treści art. 4.2 Ustawy Prawo Autorskie wątpliwość, czy
    przepis ten ma zastosowanie do odpowiedzi na pozew. Wydaje misie, że
    odpowiedź na pozew jest częścią akt prawy, a zatem zastosowanie będzie
    miał art. 525 kpc. Decyduje "przewodniczący". Tylko nie za bardzo
    przychodzi mi do głowy przepis karny. Najbliższy byłby art. 266 kk.
    Publikacja bezie na pewno wbrew ustawie, ale czy publikujący wpisuje się
    w listę?

  • 24. Data: 2018-05-11 06:28:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Najbliższy byłby art. 266 kk.
    > Publikacja bezie na pewno wbrew ustawie

    Której?

    > ale czy publikujący wpisuje się
    > w listę?

    IMHO nie.

    Shrek

  • 25. Data: 2018-05-11 07:12:55
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Było już o opiniach biegłych z akt spraw, że opinie nie podlegają ochronie z praw
    autorskich.

    -----

  • 26. Data: 2018-05-11 17:19:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-05-18 o 06:28, Shrek pisze:

    > Której?

    Jakbyś nie wyciął początku cytatu, to byś tam miał napisane - kpc.

  • 27. Data: 2018-05-11 18:19:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakbyś nie wyciął początku cytatu, to byś tam miał napisane - kpc.

    Oka ale tam jest napisane jak uzyskać dostęp do akt. Nie jest nic
    napisane, że nie wolno ich dalej udostępniać.

    Shrek

  • 28. Data: 2018-05-11 18:56:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-05-18 o 18:19, Shrek pisze:

    > Oka ale tam jest napisane jak uzyskać dostęp do akt. Nie jest nic
    > napisane, że nie wolno ich dalej udostępniać.

    Jest napisane, kto ma prawo je czytać.

  • 29. Data: 2018-05-11 19:03:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jest napisane, kto ma prawo je czytać.

    Ręce opadają na tę policyjną logikę...

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2018-05-11 19:36:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest napisane, kto ma prawo je czytać.

    "Akta sprawy dostępne są dla uczestników postępowania oraz za
    zezwoleniem przewodniczącego dla każdego, kto potrzebę przejrzenia
    dostatecznie usprawiedliwi."

    Nie - jest napisane komu organ prowadzący sprawę je udostępnia i na
    jakich zasadach. Co z nimi zrobi posiadacz już opisane nie jest.

    Na tej zasadzie nie mógłbym udostępnić akt sprawy na przykład
    potencjalnemu pełnomocnikowi (dopóki nie podpiszę pełnomocnictwa, to nie
    jest stroną w sprawie, więc obejrzenie akt wymagałoby zgody
    przewodniczącego) czy na przykład Rzecznikowi Praw Obywatelskich (co
    zresztą uczyniłem).

    Shrek