  • 1. Data: 2018-04-30 22:21:26
    Temat: Niemiecki sąd broni AfD : Facebookowa "Nazistowska świnia" na szefa AfD
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    No jak ci Niemcy mogą?! Przecież to Facebook ma prawo ograniczać
    innym/"ONR" wolność _niesłusznego_ słowa!

    https://www.reuters.com/article/us-germany-politics-
    afd-facebook/facebook-must-block-commentary-calling-
    afd-leader-a-nazi-swine-court-idUSKBN1I11UZ

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-05-01 02:00:54
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-30 o 22:21, A. Filip pisze:
> [...]
    afd-facebook/facebook-must-block-commentary-calling-
    afd-leader-a-nazi-swine-court-idUSKBN1I11UZ

    Zawsze bronisz faszystów i innego naziolstwa? W innych przypadkach jakoś
    żal ci tak d... nie ściska.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-05-01 02:15:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    afd-facebook/facebook-must-block-commentary-calling-
    afd-leader-a-nazi-swine-court-idUSKBN1I11UZ

    > Zawsze bronisz faszystów i innego naziolstwa? W innych przypadkach
    > jakoś żal ci tak d... nie ściska.

    Zawsze pozbawiasz ludzi praw ktoś im się należą bo ktoś ich nazwał faszystą?
    "Wrogom ludu" nie należą się żadne prawa? Faszystów należy sądzić jak czarownice?

    Nic tak nie przekonuję do "faszystów" jak niezbyt grzeszący rozumem
    (stalinowscy) antyfaszyści z pianą na ustach. Jak dla mnie GW+ już
    trzy razy krzyczała wilk/faszysta.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-05-01 09:10:42
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-01 o 02:15, A. Filip pisze:

    > Zawsze pozbawiasz ludzi praw ktoś im się należą bo ktoś ich nazwał faszystą?
    > "Wrogom ludu" nie należą się żadne prawa? Faszystów należy sądzić jak czarownice?

    Faszyści domagają się praw, których z uśmiechem na ustach chcą pozbawić
    wszystkich tych, którzy faszystami nie są.
    Faszyści nie bez powodu utracili pewne prawa i im się po prostu nie należą.
    I tak, faszystów należy sądzić i wykluczać ze społeczeństwa. Zajrzyj do
    podręcznika historii, to dowiesz się dlaczego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2018-05-01 09:24:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > I tak, faszystów należy sądzić i wykluczać ze społeczeństwa. Zajrzyj
    > do podręcznika historii, to dowiesz się dlaczego.

    Zajrzysz do podręcznika i dowiedz się że "Stalin największym
    antyfaszystą był". Czy po nim mam sądzić wszystkich których
    nazwę antyfaszystami?

    Są momenty gdy normalne "wysokie standardy" trzeba wrzucić do kosza.
    Teraz w Polsce i UE jest taki "czas na niskie standardy"?
    Jak sądzisz że "obniżanie standardów" zatrzyma się na "faszystach"
    to dla mnie jesteś idiotą którego historia niczego nie zdołała nauczyć.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-05-01 10:40:03
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-01 o 09:24, A. Filip pisze:

    > Zajrzysz do podręcznika i dowiedz się że "Stalin największym
    > antyfaszystą był". Czy po nim mam sądzić wszystkich których
    > nazwę antyfaszystami?

    Demagogia. Dlaczego antyfaszysta kojarzy Ci się ze Stalinem? Normalnych
    ludzi brakuje?
    Napisz wprost, że uważasz, że niesłusznie są nazywani faszystami.
    Ja uważam, że słusznie, a Stalinem nie jestem.
    Co to za idiotyczny argument w ogóle? Antyfaszysta, to od razu zwolennik
    Stalina?

    > Są momenty gdy normalne "wysokie standardy" trzeba wrzucić do kosza.

    Więc na pomoc trzeba wezwać faszystów, żeby nas uratowali przed tymi
    okropnymi liberałami i lewakami?
    Serio?

    > Teraz w Polsce i UE jest taki "czas na niskie standardy"?

    Pytasz się mnie, czy przyszedł czas na faszyzm?

    > Jak sądzisz że "obniżanie standardów" zatrzyma się na "faszystach"
    > to dla mnie jesteś idiotą którego historia niczego nie zdołała nauczyć.

    I dlatego, że boisz się nadejścia czegoś gorszego niż faszyzm, należy
    teraz faszystów głaskać po główce? W ramach wolności słowa dać im prawo
    do nawoływania do przemocy na tle narodowościowym, do rasizmu i całej
    reszty ich chorej wizji świata? Tak?
    Dajmy prawa faszystom, na wszelki wypadek, bo faszyści będą lepsi od
    tych gorszych, co mogą nadejść? Zbawcy narodów, ja pierdolę, obronią nas
    przed czymś jeszcze straszliwszym niż oni sami...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2018-05-01 14:49:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-01, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Jak sądzisz że "obniżanie standardów" zatrzyma się na "faszystach"
    > to dla mnie jesteś idiotą którego historia niczego nie zdołała nauczyć.

    No ale w Polsce jest zdaje się prawo zabraniające propagowaia ideologii
    totalitarych (jak to zwał..), czy tez tylko przeszkadza Ci de facto
    manifestacja tegoz prawa via FB?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-05-01 16:02:43
    Od: p...@g...com

    Fejsbunio jest kanałem informacyjnym którego niemiecki rząd nie może kontrolować i to
    im się bardzo nie podoba :-) AfD to tylko przykrywka żeby wprowadzić takie
    rozwiązania prawne żeby fejs chodził na pasku jak reszta prorządowych mediów.
    Zagranie mistrzowskie bo pokazuje że niemiecki sprawiedliwy sąd broni wszystkich w
    imię wolności słowa ;-)

  • 9. Data: 2018-05-01 17:30:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > No ale w Polsce jest zdaje się prawo zabraniające propagowaia ideologii
    > totalitarych (jak to zwał..), czy tez tylko przeszkadza Ci de facto
    > manifestacja tegoz prawa via FB?

    Mi "na pierwszy rzut oka" ONR przeszkadza tak jak SLD.
    Jak Facebook wycenzurował SLD? ;-)

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2018-05-01 17:52:49
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-01 o 17:30, A. Filip pisze:

    > Mi "na pierwszy rzut oka" ONR przeszkadza tak jak SLD.
    > Jak Facebook wycenzurował SLD? ;-)

    Bo SLD nie krzyczy rasistowskich i faszystowskich sloganów? Żeby pedałów
    gazować, że śmierć wrogom ojczyzny, że Polska tylko dla białych itp. bzdury?
    Możesz się nie zgadzać z SLD, mi też raczej nie pasują, ale serio nie
    rozumiesz o co chodzi, czy tylko udajesz?

    Pozdrawiam
    Piotr