  • 11. Data: 2018-05-06 18:16:29
    Temat: Re: odpowiedź na pozew
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Napisałaś to z takim przekonaniem, że normalnie prawie uwierzyłem...
    > Skoro to prywatna rozmowa, to jakim cudem możesz to czytać i wcinać się z
    > takimi głupimi tekstami?

    A jak prywatnie rozmawiasz z sąsiadką, to nie może do was podejść następny
    sąsiad?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 12. Data: 2018-05-06 23:34:48
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-06 o 17:02, Kviat pisze:

    > Napisałaś to z takim przekonaniem, że normalnie prawie uwierzyłem...
    > Skoro to prywatna rozmowa, to jakim cudem możesz to czytać i wcinać się
    > z takimi głupimi tekstami?

    Ale wiesz kogo o to zapytałeś, prawda?

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2018-05-07 00:28:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kierowane jest do sądu, powódką jest moja żona, mam pełnomocnictwo do
    > wglądu i wykonania kopi akt.

    Teoretycznie adresat korespondencji może nia rozporządzać, ale moga być
    i dalsze osotrzenia wynikające z terści pisma.

    Jak to jest od instytucji i o instytucji (jak to gdzieindziej npisałeś)
    a nie są to jakies tajne dokumenty prokuratury itp. to pewnie znajdzie
    się jakiś zainteresowany dziennikarz?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2018-05-07 06:55:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teoretycznie adresat korespondencji może nia rozporządzać, ale moga być
    > i dalsze osotrzenia wynikające z terści pisma.

    Nic tajnego tam nie ma. Natomiast z pewnością nie są to pochlebne
    informacje, bo choćby różną się drastycznie co do celów ustawy od
    wypowiedzi ze stenogramów sejmowych, co w zasadzie inaczej niż kłamstwem
    nie da się nazwać. Z drugiej strony czy da się kogoś zniesławić cytując
    jego własne, oficjalnie pismo, na dodatek w całości, żeby nie wyrwać
    niczego z kontekstu?

    Shrek.

  • 15. Data: 2018-05-07 07:05:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-07 o 06:55, Shrek pisze:

> [...]
    > nie da się nazwać. Z drugiej strony czy da się kogoś zniesławić cytując
    > jego własne, oficjalnie pismo, na dodatek w całości, żeby nie wyrwać

    Jak kiedyś w internecie opublikowałem pozew, to adwokat go piszący
    straszył mnie, że pozew to utwór, i na mocy prawa autorskiego nie godzi
    się na jego publikację.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2018-05-07 07:07:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2018 o 07:05, Liwiusz pisze:

    > Jak kiedyś w internecie opublikowałem pozew, to adwokat go piszący
    > straszył mnie, że pozew to utwór, i na mocy prawa autorskiego nie godzi
    > się na jego publikację.

    I co oprócz straszenia?

    Shrek

  • 17. Data: 2018-05-07 07:22:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2018 06:55:37 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > nie da się nazwać. Z drugiej strony czy da się kogoś zniesławić cytując
    > jego własne, oficjalnie pismo, na dodatek w całości, żeby nie wyrwać

    Posła jakiegos zainteresuj niech oficjalne zapytanie odnośnie różnic zada.

  • 18. Data: 2018-05-07 07:22:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-07 o 07:07, Shrek pisze:

    > I co oprócz straszenia?

    Dostał oficjalną odpowiedź i temat się zakończył.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-05-07 07:28:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2018 o 07:22, Liwiusz pisze:

    > Dostał oficjalną odpowiedź i temat się zakończył.

    Czyli bzdury. Ciekawe czy rozliczał się z tej okazji z 50% kosztami
    uzyskania przychodu;)

    Shrek

  • 20. Data: 2018-05-07 07:29:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2018 o 07:22, Kris pisze:

    > Posła jakiegos zainteresuj niech oficjalne zapytanie odnośnie różnic zada.

    Pytałem premier, premier pytała ministra, minister pytał swojego
    sekretarza stanu. Ponoć wszystko zgodnie z prawem;)

    Shrek