  • 1. Data: 2018-05-05 12:30:16
    Temat: odpowiedź na pozew
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pytanie - czy mogę upubliczniać i cytować odpowiedź na pozew? Jeśli nie,
    to gdzie jest granica, komu mogę go udostępnić?

    Shrek

  • 2. Data: 2018-05-05 12:57:19
    Temat: Re: odpowiedź na pozew
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Wydaje się, że po usunięciu danych (osobowych i firm) możesz. Coś jak anonimizacja
    orzeczeń na portalu ms.
    Z ostrożności może jeszcze warto usunąć konkretne liczby.

    -----

  • 3. Data: 2018-05-05 13:00:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2018 o 12:57, ń pisze:
    > Wydaje się, że po usunięciu danych (osobowych i firm) możesz. Coś jak anonimizacja
    orzeczeń na portalu ms.
    > Z ostrożności może jeszcze warto usunąć konkretne liczby.

    Z tym, że chodzi właśnie o liczby i nazwę firm;)

    Shrek

  • 4. Data: 2018-05-05 15:17:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-05, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Pytanie - czy mogę upubliczniać i cytować odpowiedź na pozew? Jeśli nie,
    > to gdzie jest granica, komu mogę go udostępnić?

    A ma to formę korespondencji, której jesteś adreatem?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2018-05-05 19:39:04
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Pytanie - czy mogę upubliczniać i cytować odpowiedź na pozew? Jeśli nie,
    > to gdzie jest granica, komu mogę go udostępnić?

    To zależy :
    czy proces jest utajniony, czy dotyczy np prawa pracy, czy podpisywałeś
    jakieś cyrografy, gdzie masz zamiar podać te dane itp.

    Jeśli idzie np o prawo pracy, to możesz wszystko podać wszędzie, bo są to od
    dawna procesy w pełni jawne, każdy nawet
    redaktorek może wziąść teczkę z aktami dowolnej sprawy i coś tam, a raczej
    wszystko spisać.

    Oczywiście - są wyjątki- widzimi się użędnika sądowego,
    sprawiającego, że na terenie sądu, ża żądanie dostępu do akt własnej sprawy
    o ostatnią pensję,
    będą do obrabowanego z tej pensji stszelać, jak do mnie na terene sądu na
    Terespolskiej w Warszawie,
    ale to realne fakty, a nie teoria prawa, a o teorię pytasz , nie prawdaż?

    Zdaj się, ze tak samo jest ze spadkami, ale nie jestem pewna (że wszystko ci
    wolno).

    W prawie rodzinnym jest odwrotnie: wszystko jest w pewnym sensie niejawne,
    nic nie wolno.

    Jeśli nic nie podpisywałeś, to tutaj możesz pisać co ci się podoba, byle to
    była prawda,
    ponieważ tu- w internecie np. na pl.soc.prawo rozmawiasz prywatnie, a nie
    publikujesz.
    A rozmowa prywatna to to samo co być gadał z sąsiadką i możesz jej
    powiedzieć, że masz takie, a nie inne problemy sądowe, i możesz jej
    powiedzieć i podać takie czy inne dane - wszystko to wolno ci - o ile nic
    nie podpisywałeś, że będziesz tszymać język za zębami.

    W innym dziele prawa: prawo karne, cywilne itp - spytaj prawnika, albo sam
    poszukaj.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 6. Data: 2018-05-05 20:52:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A ma to formę korespondencji, której jesteś adreatem?

    Kierowane jest do sądu, powódką jest moja żona, mam pełnomocnictwo do
    wglądu i wykonania kopi akt.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-05-05 20:56:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2018 o 20:52, Shrek pisze:

    > Kierowane jest do sądu, powódką jest moja żona, mam pełnomocnictwo do
    > wglądu i wykonania kopi akt.

    Kopie żona dostanie w formi korespondencji z sądu tak czy inaczej, więc
    adresatem raczej jest.

    Shrek

  • 8. Data: 2018-05-05 22:19:35
    Od: ń <ń@ń.ń>

    To odłóż z bańkę na odszkodowania za naruszenie dobrego imienia i publikuj ;-))

    -----

  • 9. Data: 2018-05-05 22:48:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2018 o 22:19, ń pisze:
    > To odłóż z bańkę na odszkodowania za naruszenie dobrego imienia i publikuj ;-))

    Chodzi o instytucję państwową, a zgodnie z orzeczeniem trybunału
    konstytucyjnego, zaufanie obywatela do panstwa stanowi uczucie
    pozbawione podstaw, więc o naruszeniu dobrego imienia nie może być mowy;)

    Tak na poważenie - mam w tym uzasadnieniu liczbę (w procentach i
    liczbach bezwzględnych) kobiet w ciąży, na urlopach macierzyńckich i
    rodzicielskich, które zostały zwolnione (a w zasadzie ich umowy zostały
    wygaszone) przez Pełnomocnika wbrew zapewnieniom Sektetarza Stanu
    złożonego w czasie obrad komisji sejmowej. Ciekawostką jest, że te osoby
    mają takie samo na imię i nazwisko oraz numer pesel;)

    Pewnie w dobrym świetle to nie stawia ani samego (nie)zainteresowanego,
    ani agencji rządowej ani obecnego pełnomocnika ds społecznych a
    niegdysiejszej premier rządu, chwalącego się prowadzeniem polityki
    prorodzinnej. Co ciekawe strona pozwana nie była pytana o te dane, a
    dostarczyła je "górką", więc chyba się ich nie wstydzą.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-05-06 17:02:01
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-05 o 19:39, Stokrotka pisze:

    > ponieważ tu- w internecie np. na pl.soc.prawo rozmawiasz prywatnie

    Napisałaś to z takim przekonaniem, że normalnie prawie uwierzyłem...
    Skoro to prywatna rozmowa, to jakim cudem możesz to czytać i wcinać się
    z takimi głupimi tekstami?

    Pozdrawiam
    Piotr