  • 1. Data: 2018-05-08 12:30:38
    Temat: Jak znaleść prawnika?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mój syn dużo chorował.
    90% lekarzy ma swoje ulubione leki i albo działają albo nie.
    Jak nie działają to trzeba zmienić lekarza :(

    I powoli dochodzę do tego samego z prawnikami.
    Jestem teraz przy trzecim.
    Pytanie brzmi jak znaleźć skutecznego prawnika czyli takiego
    który wygra dla mnie sprawę.

    Metoda z polecenia nie działa.
    (Dwa razy sprawdzone).

    Metoda na najdroższego też nie działa.
    (Żona przerabiała w firmie i ten najdroższy tylko raz pojawił się
    reszte i tak załatwiali aplikanci).

    Metoda na siwe włosy (doświadczenie) nie działa.
    Bo pan adwokat zapomina co pisał/mówił miesiąc wcześniej.

    Ma ktoś pomysł jak podejść do tematu bo ja już nie mam pomysłu????

  • 2. Data: 2018-05-08 12:33:13
    Temat: Re: Jak znaleść prawnika?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 12:30, Bolko pisze:
> [...]
    > Bo pan adwokat zapomina co pisał/mówił miesiąc wcześniej.
    >
    > Ma ktoś pomysł jak podejść do tematu bo ja już nie mam pomysłu????

    Nie każdą sprawę da się wygrać. Może po prostu nie masz racji?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-05-08 12:58:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > każdą sprawę da się wygrać. Może po prostu nie masz racji?

    ktoś mnie oszukał
    sprawa została zgłoszona do prokuratury.
    i tydzień temu dostaliśmy pismo że sprawa ma sygnaturę i zostało wszczęte
    postępowanie

    teraz chcę pójść z KC o odszkodowanie od drugiej strony

    Tylko jak sobie pomyśle że mam współpracować
    z dotychczasowymi adwokatami to aż mnie strzela.

    Pani adwokat potrzebowała 53 dni żeby się zastanowić nad sprawą
    i napisać pismo na chyba trzy strony.

    Inny adwokat też jest zainteresowany nawet dzwoniłem kilka razy.
    I zawsze miał oddzwonić ale jakoś do tej pory nie zdążył.

    co robić?

  • 4. Data: 2018-05-08 13:18:21
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Chyba jedyny sposób to chodzić do sądu jako publiczność tak z kwartał - pół roku i
    notować nazwiska pełnomocników, którzy zrobili na Tobie dobre wrażenie.
    Lub wyszperać w poratlu orzeczeń podobne do Twojej sprawy wygrane, choć wtedy trzeba
    pomyśleć jak ustalić kto był z imienia i nazwiska pełnomocnikiem strony.

    -----

  • 5. Data: 2018-05-08 15:23:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-08, Bolko <s...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Inny adwokat też jest zainteresowany nawet dzwoniłem kilka razy.
    > I zawsze miał oddzwonić ale jakoś do tej pory nie zdążył.

    Pewnie za mało do zarobienia. Mam niestety własne doświadczenie w tym
    względzie. Innymi słowy, ciesz się, że jakiś łaskawca w ogole z Tobą
    raczy rozmawiać.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-05-08 15:29:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Bo pan adwokat zapomina co pisał/mówił miesiąc wcześniej.
    >
    > Ma ktoś pomysł jak podejść do tematu bo ja już nie mam pomysłu????

    Ktoś kiedyś mi powiedział, że adwokatowi trzeba dać parę zł do ręki,
    żeby dobrze sprawę prowadził.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-05-08 17:24:02
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 12:58, Bolko pisze:

    > ktoś mnie oszukał
    > sprawa została zgłoszona do prokuratury.
    > i tydzień temu dostaliśmy pismo że sprawa ma sygnaturę i zostało wszczęte
    postępowanie

    To jeszcze nic nie znaczy oprócz tego, że wszczęto postępowanie. Może
    np. tylko dlatego, że w ramach czynności sprawdzających nie można
    zwolnić lekarza z tajemnicy albo uzyskać dokumentacji medycznej ani
    uzyskać opinii biegłego, albo po prostu upłynął termin na czynności w
    trybie 307 k.p.k..

    > teraz chcę pójść z KC o odszkodowanie od drugiej strony

    Poczekaj w takim razie na wynik ustaleń w postępowaniu karnym.

    > co robić?

    j.w.

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2018-05-08 17:25:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 15:29, Animka pisze:

    > Ktoś kiedyś mi powiedział, że adwokatowi trzeba dać parę zł do ręki,
    > żeby dobrze sprawę prowadził.

    A według ciebie adwokaci pracują za darmo, tak? Poza tym jeśli się
    bierze adwokata z wyboru, to mu się płaci. Rozumiem, że to dla ciebie
    nienormalne?

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2018-05-08 21:56:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2018-05-08 o 12:30, Bolko pisze:
    > Pytanie brzmi jak znaleźć skutecznego prawnika czyli takiego
    > który wygra dla mnie sprawę.
    Sposób jest prosty - wystarczy zastosować taką samą metodę jak przy
    znajdywaniu dobrego mechanika samochodowego.

    PS: Samochód od jakiegoś czasu serwisuję sam ;-)

    Maciek

  • 10. Data: 2018-05-08 22:28:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2018 o 21:56, Maciek pisze:

    > Sposób jest prosty - wystarczy zastosować taką samą metodę jak przy
    > znajdywaniu dobrego mechanika samochodowego.
    >
    > PS: Samochód od jakiegoś czasu serwisuję sam ;-)

    Problemem jest to, że ja na przykład serwisuję samochód żony, a już w
    sądzie jej reprezentować nie mogę.

    Shrek