  • 1. Data: 2018-05-01 08:06:06
    Temat: Znów kamery się popsuły
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.tvn24.pl/gdansk-mezczyzna-zmarl-po-inter
    wencji-policjantow-wyrok,833580,s.html

    I proces tajny.

    Nie to, żebym nie wierzył że nacpany koleś może być agresywny nawet w
    kajdankach, ale czy nikogo nie zastanawia wybiórczość awarii
    monitoringu? No i utajnianie procesu i uzasadnienia w imię ochrony
    informacji o zmarłym.

    Ponadto jak to jest, że jak policjanci napierdalają kolesia niezgodnie z
    procedurami to jest niska szkodliwość, a jak pójdziesz z różą na miastao
    to zamach stanu i pucz? Odnoszę wrażenie, że to już nei jest normalny kraj.

    Shrek

  • 2. Data: 2018-05-01 08:20:39
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > z procedurami to jest niska szkodliwość, a jak pójdziesz z różą na
    > miastao to zamach stanu i pucz? Odnoszę wrażenie, że to już nei jest

    Bo to jest polski/policyjny "inteligentny monitoring". Wie kiedy ma nie
    działać na szkodę policji. Ty sądzisz że w innych krajach takie
    "budzące wątpliwości" awarie się nie zdarzają dość systematycznie?

    Do sprawy karnej to była awaria - interpretacja na korzyść oskarżonych
    policjantów. W sądzie opinii publicznej to było kolejne celowe krycie
    policyjnych dup - interpretacja na niekorzyść tych co powinni być
    profesjonalni _jako organizacja_. Za "korzyść w sądzie" policja zapłaci
    gdzie indziej, czy to było celowe czy tym razem nie.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-05-01 08:27:17
    Od: p...@g...com

    Stosowali przemoc fizyczną poprzez bezprawne używanie pałki służbowej wobec leżącego
    na ziemi pokrzywdzonego, którego ręce zostały uprzednio zakute w kajdanki - czytała
    wyrok sędzia Grażyna Kamińska. Sąd uznał, że wina oskarżonych i społeczna szkodliwość
    czynu nie są znaczne.

    Logika Grażyny powala ;-) przekaz dla obywateli jest taki że sąd pozwala policji
    pobić skutego obywatela ;-)

  • 4. Data: 2018-05-01 08:56:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 08:20, A. Filip pisze:

    > Bo to jest polski/policyjny "inteligentny monitoring". Wie kiedy ma nie
    > działać na szkodę policji. Ty sądzisz że w innych krajach takie
    > "budzące wątpliwości" awarie się nie zdarzają dość systematycznie?

    Sądzę. I jak _dla_mnie_ przesądza to o tym, że policja ma coś do
    ukrycia. To czy jestem w stanie to udowodnić to inna inszośc, ale niech
    nikt potem ode mnie nie wymaga zaufania do formacji, której co chwila
    ktoś umiera w czasie wykonywania przez nią czynności i akurat monitoring
    im się psuje. Może nie da się ich skazać, ale nie można wymagać od
    inteligentnych ludzi wiary w ich niewinność.

> [...]
    > profesjonalni _jako organizacja_. Za "korzyść w sądzie" policja zapłaci
    > gdzie indziej, czy to było celowe czy tym razem nie.

    Ale drugie dno jest takie, że policjanci zostali uznani winnymi... ale
    niska szkodliwość społeczna.

    Shrek.

  • 5. Data: 2018-05-01 09:14:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > W dniu 01.05.2018 o 08:20, A. Filip pisze:
    [...]
    > Ale drugie dno jest takie, że policjanci zostali uznani winnymi... ale
    > niska szkodliwość społeczna.

    _Może_ z monitoringiem szkodliwość społeczna nie dałaby się uznać za niską.
    Sąd ma swoje reguły w postępowaniu karnym, my "w domniemaniach" poza sądem nie.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-05-01 09:28:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 09:14, A. Filip pisze:

    > _Może_ z monitoringiem szkodliwość społeczna nie dałaby się uznać za niską.
    > Sąd ma swoje reguły w postępowaniu karnym, my "w domniemaniach" poza sądem nie.

    Z ciekawości - jest obowiązek mania monitoringu na komisariacie? Bo jak
    tak i zacząć by ścigać odpowiedzialnych za psucie się, to może mniej
    byliby skłonni psuć go, kiedy policji to wygodne. Słabiej się w chuja
    leci, jak trzeba to na własną dupę brać.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-05-01 10:28:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
    Jedyny poprawny wniosek może być w tej sytuacji taki, że winny pobiciom
    jest psujący "się" monitoring. Można to zresztą prosto zweryfikować
    procesowo udając się do sklepu z monitoringiem, uszkadzając go i
    sprawdzając jak zareaguje właściciel.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-05-01 10:38:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > jest psujący "się" monitoring. Można to zresztą prosto zweryfikować
    > procesowo udając się do sklepu z monitoringiem, uszkadzając go i

    No jak mu się załadują do sklepu jacyś ludzi i popspują na wyrwę, to
    rzeczywiście moze się skończyć pobiciem:P

    Shrek

  • 9. Data: 2018-05-01 11:53:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 09:28, Shrek pisze:

> [...]
    > byliby skłonni psuć go, kiedy policji to wygodne. Słabiej się w chuja
    > leci, jak trzeba to na własną dupę brać.

    Dobra - sprawdziłem. Nie musi.

    Natomiast, skoro w razie smierci dziecka prokurator rutynowo (i
    oczywiście dla dobra rodzica) stawia mu zarzuty nieumyślnego
    spowodowania śmierci i spotyka się to ze zrozumieniem wsrod policjantów,
    to nic złego by się nie stało, gdyby równie rutynowo stawiał (znów dla
    jego dobra) komendantowi komisariatu gdzie monitoring nieszczęśliwie się
    uszkodził zarzuty niszczenia dowodów. Powinno to się spotkać z szeroką
    aprobatą wśród funkcjonariuszy, wszak jak ktoś nie jest winny to zarzuty
    prokuratora powinien przyjąć wręcz z radością, że dobro szefegowego
    funkcjonariusza tak leży na sercu prokuratorowi;)

    BTW - wie ktoś czy już tamte sprawy (dziecka w samochodzie i w
    studzience) poumarzano, czy może prokurator miał rację, że się rodziców
    czepiał?

    Shrek

  • 10. Data: 2018-05-01 12:15:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2018 23:27:17 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    > czynu nie są znaczne.
    >
    > Logika Grażyny powala ;-) przekaz dla obywateli jest taki że sąd
    > pozwala policji pobić skutego obywatela ;-)

    Ale spoleczenstwo dziala tylko dzieki temu, ze policja bije, tego kogo
    powinna, wiec logika Grazyny jest prawidlowa :-)

    J.