  • From: "@dams" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oczernianie firmy w internecie
    Date: Mon, 30 Nov 2009 08:46:17 +0100

    Witam, co mogę zrobić...

    Mam firmę usługową (branża kosmetyczna) - młoda działalność i przeczytałem o
    swojej firmie że w skrócie:

    - jedna z Pań powiedziała że : jest pewna że nie używamy autoklawu
    (urządzenia do sterylizacji) sugerując że lepiej jest zapłacić więcej gdzieś
    indziej ale mieć pewność że się niczym nie zarazimy ... argumentowała że
    urządzenie jest bardzo drogie i gdybyśmy je mieli byłaby informacja na
    naszej stronie www, podkreślam stwierdzenie: "ja to wiem że nie mają"

    oczywiście mamy autoklaw mamy również ubezpieczenie OC zawodowe od tego w
    ogóle zaczynaliśmy myślenie o działalności... jest to podstawa i tyle a tu
    sugesita że nie sterylizujemy narzędzi pracy !!!!!

    - kolejna Pani stwierdza że sprzęt na którym pracujemy to nie najwyższa ale
    najniższa półka i kosmetyki firmy jakiej pracujemy to też dolna półka i
    klientki się nabierają na to tylko potem zastanawiają się gdzie są efekty
    tych cudownych zabiegów - sugerowała że na tym sprzęcie i kosmetykach
    pracowała w innym miejscu....

    tu kolejne oszczerstwo ponieważ na sprzęcie nie oszczędzaliśmy za sprzęt do
    zabiegu X moglibyśmy kupić 5 takich sprzętów niższej jakości a na
    kosmetykach pracujemy różnych - wypracowanych - dających najwięcej korzyści
    dla klienta czyli zabieg X robiony jest kosmetykiem A , zabieg Y - B

    I teraz nie wiem co robić ponieważ firma dopiero zaczęła działalność a już
    poleciał moim zdaniem czarny PR. Blagam Państwa co robić w tej sytuacji oraz
    czy prawnie można dochodzić swoich praw ewentualnie w jaki sposób i pod jaki
    paragraf to się kwalifikuje

    pozdrawiam