  • Data: 2009-12-01 08:23:28
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "@dams" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hf2dmn$iv5$...@p...wsisiz.edu.pl...
    > Moim zdaniem jesli to co one wypisuja to klamstwa to staraj sie ukarac
    > przez sad z zasadzeniem zadoscuczynienia i odszkodowania. Bardzo bardzo
    > mozliwe ze to konkurencja:))))) tym bardziej skuteczne wytropienie moze
    > konkurencje usadzic
    > a jak wygrasz to w honorowym miejsciu powiesisz pisemne przeprosiny od
    > konkurencji.
    > oczywiscie + ogloszenie publiczne (i tu proponuje zmusic do wykupienia 2-4
    > tablic reklamowych od AMS czy innej firmy billboardowej i zeby tam zrobil
    > ci przeprosiny = darmowa reklama) :D

    tylko jak się za to zabrać - nie mam pewności że to konkurencja ale że tak
    powiem "intuicję" która zapewne nie zawiedzie ;]

    aha zacytuję tekst pierwszej pani:
    "Powinnaś pomyśleć , jeśli decydujesz się na eksperymenty, czy czasami za tę
    niską cenę nie dostaniesz więcej,niż byś chciała!
    Bo nie wiem, czy Ty wiesz,że mikrodermabrazja diamentowa wymaga sterylizacji
    głowic w AUTOKLAWIE! Zapytałaś czy taki mają?
    Ja wiem, że nie, bo zajrzałam na stronę, którą podałaś i nic o tym tam nie
    ma.
    Gdyby był, to by się tym chwaliły z pewnością, bo to bardzo drogie
    urządzenie.A
    po takim zabiegu zabrudzonymi biologicznym materiałem głowicami można nieźle
    odcierpieć...Zbiera się na nich naskórek innych osób, często z różnymi
    syfami ,a
    potem kosmetyczka jeździ tą głowicą po twojej twarzy.Ja już wiem,że warto
    zapłacić więcej za zabieg bezpieczny."

    i drugiej:
    " to chyba wiesz, że ten aparat, którym pracują w "NAZWAMOJEJFIRMY" to
    nie najwyższa, ale najniższa klasa...
    Zresztą kosmetyki tej firmy też. Pracowałam i tym aparatem i kosmetykami w
    salonie na Pradze, więc dobrze je znam. Klientki dają się jednak nabierać,
    bo
    się nie znają. Dopiero po kolejnym zabiegu się zaczynają zastanawiać gdzie
    te
    wspaniałe efekty. "

    pracujemy na kosmetykach i aparaturze różnych firm - zresztą salon na dobre
    zaczął działalność a już tyle opini :]

    pozraiwm