  • Data: 2009-11-30 17:02:45
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "ola" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia
    sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o
    kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
    szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana
    klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)