  • 331. Data: 2012-08-13 13:02:20
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2012 12:49, Mark pisze:

    > "*re*instalacja" ? skoro na nowym sprzecie, to raczej instalacja od zera, a
    > nie reinstalacja, sugerujesz ze na nowym sprzecie linux pojawilby sie
    > automagicznie?

    Przekładasz dysk albo obraz dysku ze starego komputera i voila.

    Użytkownicy zawsze chcą mieć dokładnie to, co mieli wcześniej.

  • 332. Data: 2012-08-13 13:11:20
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sat, 04 Aug 2012 21:55:10 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ile czasu potrzebujesz, żeby pod windowsem zainstalować MS Office na
    > 12000 komputerów? Zdalnie oczywiście. Z aktywacją i akceptacją licencji.

    Czlowieku, czy Ty kiedykolwiek slyszales o czyms takim jak Active Directory
    ?
    I masz choc blade pojecie do czego sluzy i jakie cele mozna tym realizowac?
    Bo piszesz z poziomu home user, a Twoja wiedza o polaczeniach sieciowych
    Windows konczy sie na poziomie workgroup.

    Zapewniam CIe, ze WIndows podpiety do Active Directory - choc u klienta na
    pierwszy rzut oka moze wygladac identycznie jak ten stojacy solo w domu,
    ewentualne te spiete w male grupy robocze - to jednak bedzie sie zachowywal
    *calkowicie* inaczej.

  • 333. Data: 2012-08-13 13:15:39
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2012 05:52:36 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > A dla Linuksa masz
    > http://spacewalk.redhat.com/
    > http://www.ocsinventory-ng.org/en/about/features/dep
    loyment.html
    > http://m23.sourceforge.net/
    > i wiele innych.
    >
    > Plus oczywiście 100% komercyjne rozwiązania w rodzaju Tivoli.

    Jako pierwsze podales rozwiazanie do Redhata (i tak, dystrybucji opartych na
    RH tez) ktory sam w sobie *JEST* rozwiazaniem komercyjnym, mimo ze to Linux
    WIec znika tu cala "przewaga" jaka daje darmowosc, zostaja tylko koszty.. i
    to wysokie

  • 334. Data: 2012-08-13 13:19:46
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 11:11:00 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No i?

    No i to ze za RH musisz sobie zaplacic
    https://www.redhat.com/wapps/store/catalog.html
    Ty masz cennik, i znajdz tu mi darmowego

  • 335. Data: 2012-08-13 13:23:21
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2012 09:26:31 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > No i? Przecież jak ktoś będzie implementował Linuksa w _korporacji_
    > (np. w rzeczonej policji) to zdecyduje się raczej na jednolite
    > rozwiązanie od jednego dostawcy, łącznie z supportem, nieprawdaż?
    > Może to być RH, może być Novell-

    No to wlasnie udupiles watkodawce, bo skasowales jego glowny argument o
    *darmowym* sofcie. Ani RH, ani Novell takim nie sa

  • 336. Data: 2012-08-13 13:29:49
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 11:52:49 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to Remote Deployment z Active Directory nie jest dla windowsa. Bo na
    > XP Home, bez żadnych serwerowych maszyn, nie pójdzie.

    ROTFL.

    A kto uzywac Windowsa Home w korporacjach?
    Wszedzie tam gdzie uzywa sie zentralnego zarzadzania uzywa sie tylko wersji
    profesional/biznes/entrprise, zaleznie od wersji windowsa, z powodow
    *oczywistych* dla kazdego kto tym zarzadzaniem sie zajmuje.

  • 337. Data: 2012-08-13 13:30:36
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 11:43:19 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wypowiedź uzasadnij.

    ..bo licencje na RH/Novell tez kosztuja?

  • 338. Data: 2012-08-13 13:40:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2012 13:11, Mark pisze:

    > Czlowieku, czy Ty kiedykolwiek slyszales o czyms takim jak Active Directory
    > ?

    Człowieku, czy mógłbyś łaskawie przeczytać cały wątek, zanim zaczniesz
    się w jego środek wpieprzać?

  • 339. Data: 2012-08-13 13:41:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2012 13:23, Mark pisze:

    > No to wlasnie udupiles watkodawce, bo skasowales jego glowny argument o
    > *darmowym* sofcie. Ani RH, ani Novell takim nie sa

    Gdzie wyczytałeś, że to jest główny argument?

    W Microsoft Office?

  • 340. Data: 2012-08-13 13:42:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2012 13:29, Mark pisze:

    > ROTFL.
    >
    > A kto uzywac Windowsa Home w korporacjach?

    Ponownie apeluję, żebyś najpierw przeczytał watek,a potem się do niego
    aktywnie włączał.