  • 341. Data: 2012-08-13 13:42:50
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2012 13:30, Mark pisze:

    > ..bo licencje na RH/Novell tez kosztuja?

    Jeśli chcesz, to kosztują, jeśli nie chcesz, to nie kosztują.

    Masz wybór.

  • 342. Data: 2012-08-13 13:52:37
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 05 Aug 2012 21:46:22 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Było. Padło pytanie, co ja bym zrobił. Nie mam w domu biznesowej sieci,
    > a w robocie muszę się użerać z mikrosyfem.

    Ale watek zaczal sie od komputerow Policji, wiec kazdy logicznie myslacy i
    znajacy sie na rzeczy potraktuje takie komputery jak kazde inne
    wykorzystywane to pracy w korporacjach/biznesie/urzedach.

    Wiec NIE MA MOWY o XP home.

  • 343. Data: 2012-08-13 14:07:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2012 13:52, Mark pisze:

    > Ale watek zaczal sie od komputerow Policji, wiec kazdy logicznie myslacy i

    Wątki dryfują.

    > znajacy sie na rzeczy potraktuje takie komputery jak kazde inne
    > wykorzystywane to pracy w korporacjach/biznesie/urzedach.
    >
    > Wiec NIE MA MOWY o XP home.

    Jak ty mało wiesz o życiu ;)

  • 344. Data: 2012-08-13 14:52:24
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.08.2012 Mark <t...@a...w.pl> napisał/a:

    > Jako pierwsze podales rozwiazanie do Redhata (i tak, dystrybucji opartych na

    Niesamowite, umiesz czytać.

    > RH tez) ktory sam w sobie *JEST* rozwiazaniem komercyjnym, mimo ze to Linux
    > WIec znika tu cala "przewaga" jaka daje darmowosc, zostaja tylko koszty.. i
    > to wysokie

    Nie, jednak nie umiesz. Gdzie ja coś pisałem o "przewadze, jaką daje darmowość"?

    Ja tylko staram się prostować bzdury nt Linuksa. W poprzednim wątku
    podałem przykłady deploymentu aplikacji, który w domyśle jedynie
    Windows miał mieć sensownie rozwiązany.

    Nie wiem, czy Linux w policji by się ostatecznie opłacał, nikogo "na hurra"
    do niego nie zachęcam, z kosztów zdaję sobie sprawę.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 345. Data: 2012-08-13 20:46:16
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości

    > Repozytorium w pliku tar.gz? Ty w ogóle wiesz, o czym piszesz,
    > czy na oślep wstawiasz mądrze brzmiące słowa-klucze?

    No.. Chodziło mi o archiwum :)

    > Inne? Jakie? Co jest nie tak z Firefoksem? Operą? Audacity?
    > VLC? Skypem? Geeqiem? Tuxpaintem? Kinem?
    > GIMPem? (nawet już tryb jednookienkowy "dla topornych" ma ;-)

    O.. BAAAZRDO DOBRE podałeś przykłady.
    Firefox i Opera to są tylko przeglądarki, i są identyczne, Ale one oprócz
    przeglądania internetu do niczego nie służą. W Visual C# robie taka w jeden
    dzien.
    Audacity - to jest właśnie to, o czym mówiłem. W porównaniu z JAKIMKOLWIEK
    Windowsowym programem do obróbi dźwięku Audacity jest po prostu ...
    zenujace. Po prostu KAZDY program na Winde jest przy Audacity jak mercedes
    przy maluchu. Przeciez on nawet prostych wtyczek VSTi nie obsluguuje.
    Jedynie VST, i to tylko przez specjalnego plugina. A to jest podstawa w tego
    typu programach.
    To jest wlasnie to linuksowe myslenie. Linuksowiec mysli "ale mam zajebisty
    program do obrobki dzwieku - Audacity". A prawda jest taka, ze to jest po
    prostu kompletny prymityw.
    GIMP ma spore mozliwosci, ale jego interface - ten nowy jednookienkowy tez -
    jest szczytem niewygody. Typowo linuksowy. Do jakiegokolwiek windowsowego
    nie ma go co rownac, bo to zenada. Nawet mowiac o tych darmowych
    windowsowych, jak Paintnet. Podobnie z Kino.
    VLC? Jest tez na Winde. Jeden z prostszych programow. KMPlayer to przy nim
    rolls-royce.
    Ja wiem, ze jak sie cale lata siedzi na linuksie, i z powodu uprzedzen nawet
    sie nie chce patrzec na Winde, to sie ma wrazenie, ze te programy sa
    swietne. Ale prawda jest taka, ze one sa porownywalne z windowsowymi
    programami z czasow Windowsa 98 :) Swiat dawno poszedl do przodu.
    I to daleko.

  • 346. Data: 2012-08-13 23:01:24
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości

> [...]
    > przy maluchu. Przeciez on nawet prostych wtyczek VSTi nie obsluguuje.
    > Jedynie VST, i to tylko przez specjalnego plugina. A to jest podstawa w

    Ups... Zapomniałem, że w zasadzie Linux w ogole nie oblsuguje wtyczek VST :)
    Jedynie za posrednictwem jakichs dziwnych emulatorow,
    co sprawia ze wiele w znich sie nie uruchamia, wiele sie uruchamia, ale nie
    generuje dzwieku, a wiele sie wiesza.
    A VST to jest podstawa w dzisiejszych studiach nagraniowych, zarowno
    profesjonalnych, jak i domowych.
    I tak. Ogromna wiekszosc wtyczek jest za darmo. Pod Windowsem :) Dzisiejsze
    programy muzyczne bez wtyczek VST i VSTi sa jak samochod
    bez siedzen, kiekownicy i podlogi :)

    Chcesz darmowe programy muzyczne pod Winde? Prosze kilka:

    http://www.kreatives.org/kristal/

    http://www.acidplanet.com/downloads/xpress/

    http://www.sonicstate.com/news/2012/04/13/free-daw-f
    or-mac-and-windows/

    http://www.reaper.fm/ - ten jest shareware. Ale tylko najnowsza wersje.
    Poprzednie sa free.

    http://www.buzzmachines.com/whatisbuzz.php

    To tylko kilka przykladow. Najprymitywniejszy z nich jest Acid Xpress. O
    całe lata świetlne wyprzedza Audacity. I tak jest w każdej dziedzinie. Nie
    tylko w muzyce. Płatnych nawet nie wymieniam, bo takie programy, jak Cubase,
    ProTools, czy chociażby Adobe Audition to przy Audacity w ogóle kosmos jest
    :)
    Jedyny pod Linuxa, ktory moze TROCHE sie z powyzszymi rownac to jest LMMS.
    Ale nawet ten pod Windowsem jest bardziej rozbudowany, niz pod linuchem :)
    Chociaz pod winda tez jest dosyc prymitywny.

  • 347. Data: 2012-08-13 23:11:59
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-11 23:35, witek wrote:
    > ale tam nic nie ma o fizycznym sprzecie.

    Bo to nie tak działa.

    ZTCP, dostarczasz (do ABW lub SKW) kwity na temat sprzętu lub sam sprzęt
    - zależy od statusu przetwarzanych dokumentów - i dostajesz akredytację.
    Albo i nie dostajesz.

    A same (dość ogólne) wymagania masz w rozporządzeniu.

    P.

  • 348. Data: 2012-08-13 23:12:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-08-13 13:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Przekładasz dysk albo obraz dysku ze starego komputera i voila.

    :))) dobre
    nie będę komentował bo realiów dużych firm i działów IT kompletnie nie
    jarzysz niestety

    > Użytkownicy zawsze chcą mieć dokładnie to, co mieli wcześniej.

    no sorry memory, użytkownicy mają mieć to na co polityka firmy pozwala,
    od tego są wszelkie miejsca dyskowe na "zew. desktopa usera" by rzeczy
    ważne trzymać tam.

  • 349. Data: 2012-08-14 13:04:57
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 13 Aug 2012 13:02:20 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Użytkownicy zawsze chcą mieć dokładnie to, co mieli wcześniej.

    Uzytkownik nie jest od "chcenia" tylko od uzywania tego co dostanie.
    Zwlaszcza w korporacjach i zwlaszcza przy centralnym zarzadzaniu.

  • 350. Data: 2012-08-14 13:07:32
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 13 Aug 2012 13:41:27 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Gdzie wyczytałeś, że to jest główny argument?
    >
    > W Microsoft Office?

    "Kto odpowiada za wywalanie publicznych pieniędzy na komercyjne
    oprogramowanie?"

    Co, masz efekt pamieci krotkotrwalej, nie pamietasz co pisales wczesniej?