  • 1. Data: 2013-03-13 13:21:42
    Temat: komornik i nie moje konto
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,

    dostałem zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego (zaległy mandat)
    przesłane do banku. Sęk w tym, że nie miałem w tym banku nigdy konta. Czy
    powinienem gdzies to zgłosić czy nie jest to moim problemem? Dodatkowo jest
    informacja, żeby bank bez zgody organu egzekucyjnego nie dokonywal wypłat z
    rachunków bankowych. Gdyby to jednak było moje konto to nie powinni sobie po
    prostu zabrać tego co im jestem winny i tyle?

    Pozdrawiam,
    Marian

  • 2. Data: 2013-03-13 13:30:30
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 13:21, Marian Paździoch pisze:
    > Sęk w tym, że nie miałem w tym banku nigdy konta. Czy powinienem gdzies
    > to zgłosić czy nie jest to moim problemem?

    Nie musisz zgłaszać.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-03-13 16:16:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie musisz zgłaszać.

    Komornik po prostu szuka imienia i nazwiska, dowolnego, byleby sie
    zgadzalo - na tego wypadlo, na tego bęc ;)

  • 4. Data: 2013-03-13 17:18:34
    Od: c...@p...onet.pl

    On Wednesday, March 13, 2013 4:16:10 PM UTC+1, Mr. Misio wrote:

    > Komornik po prostu szuka imienia i nazwiska, dowolnego, byleby sie
    >
    > zgadzalo - na tego wypadlo, na tego bęc ;)

    Pewnie mial obowiazek zawiadomic wlasciciela konta o egzekucji.
    Nie chcial jednak aby mogl sie on skutecznie odwolac,
    dlatego wyslal z premedytacja informacje pod 'pomylony' adres.

    Komornik potem bedzie sie tlumaczyl, ze nie miał obowiazku
    skutecznie doreczyc pisma konkretnej osobie ;-)
    Mial tylko obowiazek dwukrotnie probowac, co tez uczynil ;-)

    WM

  • 5. Data: 2013-03-13 17:26:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 17:18, c...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > skutecznie doreczyc pisma konkretnej osobie ;-)
    > Mial tylko obowiazek dwukrotnie probowac, co tez uczynil ;-)

    Bzdurne teorie. Wierzyciel nie wie, gdzie dłużnik ma konto, więc wysyła
    zajęcia w ciemno do wielu banków. Może trafi.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-03-13 18:08:52
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Bzdurne teorie. Wierzyciel nie wie, gdzie dłużnik ma konto, więc wysyła
    > zajęcia w ciemno do wielu banków. Może trafi.

    A jak trafi zle?

  • 7. Data: 2013-03-13 18:27:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mr. Misio wrote:

    > A jak trafi zle?

    jak wiadomo, to nie jego problem.

  • 8. Data: 2013-03-13 18:48:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 18:08, Mr. Misio pisze:

    > A jak trafi zle?

    Nie może. Nie ma innej osoby z tym samym nr pesel.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-03-13 18:51:46
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Nie może. Nie ma innej osoby z tym samym nr pesel.

    Gdzie w
    - Imie,
    - Nazwisko,
    - Nr Konta

    widzisz informacje o PESEL? :)

  • 10. Data: 2013-03-13 19:04:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 18:51, Mr. Misio pisze:

    > Gdzie w
    > - Imie,
    > - Nazwisko,
    > - Nr Konta