  • 1. Data: 2013-03-13 13:21:29
    Temat: Klinikę prawa na Uniwersytecie Warszawskim potępiam
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Byłam. Uniwersytet wyglądał na doinwestowany, a może nawet pszeinwestowany.
    Na drugi dzień doniosłam dokument, bo poprosili o niego. Miałam zadzwonić po
    tygodniu.
    Zadzwoniłam. Powiedzieli , ż nie udzielą porady ponieważ jestem człowiekiem
    anonimowym. Znają moje imię i nazwisko. Mogę pokazać dokument stwierdzający
    tożsamość. Nie pamiętam czy pokazywałam, ale na pewno była o tym mowa, więc
    pewnie pokazałam. Jest bez adresu.

    Student Zamierowski stwierdził, że nie może mi udzieli porady prawnej
    ponieważ jestem anonimowa. Mogę głosować, jestem pełnoprawnym obywatelem
    Polski, a on mi wciska, ze jestem anonimowa. To właśnie TYPOWA LOGIKA
    PRAWNICZA.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 2. Data: 2013-03-13 13:51:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 13:21:29 +0100 osobnik zwany Stokrotka
    napisał:

    > Student Zamierowski stwierdził,

    a kimże jest ów student? I kogo on obchodzi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-03-13 14:06:06
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > a kimże jest ów student? I kogo on obchodzi?

    Pszyszłym prawnikiem: prokuratorem, sędzią, adwokatem, policjantem, radcą
    prawnym...
    Udzielał mi porady, a precyzyjniej oglądał dokumenty, by udzielić porady
    tydzień temu na Uniwersytecie na wydziale prawa.

  • 4. Data: 2013-03-13 14:27:17
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    Analfabetyzm potępiam.

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    ? ? ??? ????!

  • 5. Data: 2013-03-13 14:49:25
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-03-13 13:21, Stokrotka pisze:
    > Byłam. Uniwersytet wyglądał na doinwestowany, a może nawet pszeinwestowany.

    Marmury sobie prawniki robią, a tu trzeba polonistów
    i pedagogów dofinansować!

    > Na drugi dzień doniosłam dokument, bo poprosili o niego. Miałam
    > zadzwonić po tygodniu.
    > Zadzwoniłam. Powiedzieli , ż nie udzielą porady ponieważ jestem
    > człowiekiem anonimowym. Znają moje imię i nazwisko.

    Bo jesteś. Telefon Cie nie identyfikuje. Jakbym ja zadzwonił
    do tej poradni, przedstawił się jako Stokrotka Nieuk-Ortograf
    i _telefonicznie_ dowiedział wszystkiego, co było w tych
    dokumentach, dopiero byś miała powód do narzekań.

    > Mogę pokazać
    > dokument stwierdzający tożsamość.

    Przez telefon?

    > Nie pamiętam czy pokazywałam, ale na
    > pewno była o tym mowa, więc pewnie pokazałam. Jest bez adresu.

    Karta członkowska Towarzystwa Miłośników Jeży nie jest dokumentem
    stwierdzającym tożsamość.

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2013-03-13 15:05:56
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    To się facet nie powinien umawiać na telefon, upszedziłam, że zawsze dzwonię
    z budki.
    Podałam mejl, nie było o nim mowy, ani, żeby oni wysłali coś na ten mejl,
    ani żebym ja coś wysłała , mimo, że proponowałam skan dokumentu.

  • 7. Data: 2013-03-13 15:08:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 14:06:06 +0100 osobnik zwany Stokrotka
    napisał:

> [...]
    > Udzielał mi porady, a precyzyjniej oglądał dokumenty, by udzielić porady
    > tydzień temu na Uniwersytecie na wydziale prawa.

    no i? w warunkach było, że mają dostać dokumenty? Bo jak tak to juz Twój
    problem. Za kasę? czy za darmo?

  • 8. Data: 2013-03-13 15:13:37
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > no i? w warunkach było, że mają dostać dokumenty? Bo jak tak to juz Twój
    > problem. Za kasę? czy za darmo?

    I nie udzielił porady, miał udzielić po uzgodnieniu kolejnego terminu.
    Uzgodnienie terminu miało być telefoniczne. Zadzwoniłam, a on mi wciska, że
    jestem anonimowa.
    Na tej zasadzie nie powninno być możliwe uzgodnienie nawet pierwszej wizyty.

  • 9. Data: 2013-03-13 15:31:21
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-13 15:05, Stokrotka pisze:
    > To się facet nie powinien umawiać na telefon, upszedziłam, że zawsze
    > dzwonię z budki.

    I rozmawiasz krótko, żeby cię służby nie zdążyły namierzyć :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2013-03-13 15:57:46
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-03-13 15:05, Stokrotka pisze:
    > To się facet nie powinien umawiać na telefon, upszedziłam, że zawsze
    > dzwonię z budki.

    Jakbyś go uprzedziła, może by powiedział, że to nie przejdzie.

    Widzisz, jest jedna Stokrotka, która chce, aby niedoprawnik
    rozmawiał o jej danych i dokumentach z osobą dzwoniącą
    z losowej butki telefonicznej (gdzieś jeszcze się uchowały?),
    a dziesiątki milionów zdecydowanie nie chcą takiej sytuacji.

    pzdr
    bartekltg