  • 1. Data: 2013-03-12 12:23:03
    Temat: Jak to jest że człowiek jeszcze nie skazany a już nazywają go mordercą?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Jak to jest że człowiek jeszcze nie został skazany a już nazywają go
    mordercą?

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wroclaw/dyrekto
    rka-filharmonii-o-mordercy-to-byl-spokojny-,1,544222
    3,region-wiadomosc.html

    Czy takie postępowanie nie jest karalne?

  • 2. Data: 2013-03-12 12:35:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2013 12:23, hisjusz pisze:
> [...]
    rka-filharmonii-o-mordercy-to-byl-spokojny-,1,544222
    3,region-wiadomosc.html

    > Czy takie postępowanie nie jest karalne?

    To zależy - jeśli potem okaże się, że faktycznie ten czyn popełnił to nie.

    Jeśli jednak wina nie zostanie mu udowodniona, to może redakcję skarżyć.

  • 3. Data: 2013-03-12 12:43:14
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest że człowiek jeszcze nie został skazany a już nazywają go
    > mordercą?

    <http://teatrnowy.com.pl/spectacle/index/id/134/Medi
    a+o+Macabra+Dolorosa.html>

    ""Macabra Dolorosa albo rewia DADA w 14 z monologami" (...) będzie
    muzycznym widowiskiem (...) podróżą przez bardzo różne postaci,
    które łączy jedno - dzieciobójstwo - zdradza Paweł Szarek. - Nie jest to
    spektakl wyłącznie o Katarzynie W".

    Hłe hłe hłe :)

  • 4. Data: 2013-03-12 12:44:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik hisjusz napisał:
> [...]
    rka-filharmonii-o-mordercy-to-byl-spokojny-,1,544222
    3,region-wiadomosc.html

    > Czy takie postępowanie nie jest karalne?

    Skoro sam minister (byly) sprawiedliwosci propagowal takie podejscie we
    wszystkich mediach, przy sprawie z pewnym doktorem to trudno sie dziwic,
    ze teraz czasopisma, portale, gazety stosuja dokladnie taki sposob
    prezentacji "rzeczywistosci". Przyklad poszedl przeciez od samej gory.
    Nie od ministra lesnictwa czy rybolostwa. Ale od ministra
    sprawiedliwosci. Wiec wydaje sie, ze takie "szkalowanie" jest
    "sprawiedliwe". Tak jak bylo prawe i sprawiedliwe wtedy.

    czyz nie?

    (dla niekumatych - uwazajcie na irronnie ;)

    Ryba psuje sie od glowy. To ze media osadzaja przed procesem to efekt
    tego, ze glowa juz dawno sie zepsula. A choroba czy raczej rozklad
    postepuje dalej. Wzorce z gory zadomowily sie bezkarnie w nizszych
    warstwach. Bo w najgorszym wypadku beda miec latami trwajacy proces (ale
    jaka popularnosc!) w wyniku ktorego przeprosza i zaplaca jakas mala
    grzywne na sierotki.

  • 5. Data: 2013-03-12 12:56:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-12 12:44, Mr. Misio pisze:
    > To ze media osadzaja przed procesem to efekt tego, ze glowa juz dawno
    > sie zepsula.

    Nie wydaje mi się. To raczej efekt tego, że procesy trwają latami,
    zamiast tygodniami. Gdyby nazywać mordercą tylko tego, kto został
    prawomocnie skazany, to okazałoby się, że słowo wypadłoby ze słownika,
    byłoby bowiem używane (nieużywane) głównie w zapomnianych przez
    wszystkich sprawach sprzed lat.

    A tak w ogóle mordercą jest ten, co zabija, a nie ten, co zostaje
    skazany za zabicie. Mam wrażenie, że w myśl niektórych grupowiczów,
    największy morderca XX wieku - Józef Stalin - wcale nie może być
    uznawany za mordercę...

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-03-12 13:57:50
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-12 12:56, Liwiusz pisze:

    > A tak w ogóle mordercą jest ten, co zabija, a nie ten, co zostaje
    > skazany za zabicie.

    Im więcej dowiaduję się o prawie :-) tym mam większe wrażenie że oddala
    się ono od polskiego języka i logiki.
    Czy to już głupota albo brak profesjonalizmu kasty ;-) czy tylko celowe
    działanie w celu... :-)

  • 7. Data: 2013-03-12 15:10:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hisjusz wrote:
> [...]
    rka-filharmonii-o-mordercy-to-byl-spokojny-,1,544222
    3,region-wiadomosc.html

    > Czy takie postępowanie nie jest karalne?

    a co napisałi go z imienia i nazwiska?

    mogę sobei do woli pisać że pan waldek T w i pan czesław K są mordercami i
    złodziejami...
    te dane nie opisują konkretnej osoby tylko olbrzymi zbiór nie okrełśonych
    ludzi.

  • 8. Data: 2013-03-12 15:44:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.03.2013 15:10, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > i złodziejami...
    > te dane nie opisują konkretnej osoby tylko olbrzymi zbiór nie

    A ilu pochodzących z Wrocławia Michałów M. pracuje obecnie w Filharmonii
    Dolnośląskiej w Jeleniej Górze od trzech lat na stanowisku technicznym
    zajmując się między innymi kasowaniem biletów i noszeniem instrumentów?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2013-03-12 15:54:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A ilu pochodzących z Wrocławia Michałów M. pracuje obecnie w Filharmonii
    > Dolnośląskiej w Jeleniej Górze od trzech lat na stanowisku technicznym
    > zajmując się między innymi kasowaniem biletów i noszeniem instrumentów?

    Ja nie wiem. Ty wiesz? ;)

  • 10. Data: 2013-03-12 15:58:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.03.2013 15:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja nie wiem. Ty wiesz? ;)

    Wydaje się, że nie jest ich ,,olbrzymi zbiór nie okrełśonych ludzi. ''.
    Podobnie jak Jarosławów K. braci prezydenta Polski Lecha Kaczyńskiego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek