  • 201. Data: 2013-03-21 21:45:08
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-21 21:34, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > Skoro pierwsza część zdanie jest prawdziwa to po co druga -- To był Twój
    > wybór przykładu nie mój. [1]

    > Szyk nie ten -- wcześniej pisałem 'Gdyby napisał "wypadek zawsze jest
    > efektem a lub b" to miałbyś rację'

    > [1] Piknie kręcisz, ale prawa de_Morgana są nieubłagalne -- sam napisałeś,
    > że pierwsza część zdania (ta przed lub) jest prawdziwa, druga jest bez
    > znaczenia...

    Już myślałem, że rzeczywiście źle napisałem, a to tylko "niezgodnie" z
    logiką matematyczną ;)

    Cóż, idę synowi powiedzieć, że jak jutro będzie padać, to nie idziemy do
    kina. I jak nie będzie padać, to powiem, że wcale pójścia do kina mu nie
    obiecywałem :)

    --
    Liwiusz

  • 202. Data: 2013-03-21 22:22:24
    Od: <2...@9...222224.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Już myślałem, że rzeczywiście źle napisałem, a to tylko "niezgodnie" z
    > logiką matematyczną ;)

    Nie, to wynika z języka polskiego ]

    > Cóż, idę synowi powiedzieć

    oraz "układów" [2

    > że jak jutro będzie padać, to nie idziemy do
    > kina. I jak nie będzie padać, to powiem, że wcale pójścia do kina mu nie
    > obiecywałem :)

    I owszem *jeżeli* pada to się do kina jedzie, a nie idzie...

    [2] Sam mojego "wkręciłem" w następujący sposób:

    "Młody, chodź idziemy zrobić bałwana"
    po trzech minutach był w prawie pełnym rynsztunku, wiec wręczyłem mu łopatę
    i pokazałem co ma odśnieżyć. Ale ten numer przeszedł tylko raz...

    --
    'Tom N'

  • 203. Data: 2013-03-22 14:32:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-03-21 18:03, Shrek wrote:

    > Uwaga na niskolatające kwantyfikatory.

    Kiedyś zdaje się mógł się całkiem legalnie spotkać rowerzysta z
    samochodem na przejeździe rowerowym. Albo klasyczne skręcanie w lewo na
    zakładkę. Albo równorzędne i samochody z czterech stron - ktoś musi
    ruszyć pierwszy - ruszą razem i bum. Albo po prostu wyprzedzasz TIRa i
    mijasz jakiś ważny znak, którego nie jesteś w stanie zauważyć, bo jest
    przez niego zasłoniety, albo...

    Shrek.