  • 191. Data: 2013-03-20 02:46:49
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 20/03/13 00:34, animka wrote:

    > Ale głupoty wymyślileś.
    > Po prostu zbieżność nazwisk, ale na PESEL to już nie spojrzeli.

    Chcesz powiedzieć, że jednak kpc nie był podstawą zabrania tej kobiecie
    pieniędzy?

  • 192. Data: 2013-03-21 18:03:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-03-17 19:18, Liwiusz wrote:

    > Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu lub zdarzenia
    > losowego.

    Uwaga na niskolatające kwantyfikatory.

    Shrek,

  • 193. Data: 2013-03-21 20:01:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-21 18:03, Shrek pisze:

    > Uwaga na niskolatające kwantyfikatory.

    Kiedyś się właśnie zastawiałem, czy może być wypadek drogowy bez
    wystąpienia któregoś z powyższych przypadków. Pomożesz wymyślić jakiś
    kazus? :)

    --
    Liwiusz

  • 194. Data: 2013-03-21 20:11:19
    Temat: następstwa :) Re: komornik...
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-21 20:01, Liwiusz pisze:

    > Kiedyś się właśnie zastawiałem, czy może być wypadek drogowy bez
    > wystąpienia któregoś z powyższych przypadków. Pomożesz wymyślić jakiś
    > kazus? :)

    Każde zdarzenie jest następstwem innych zdarzeń. :)
    To się chyba nazywało "demon Laplace'a"
    Te zdarzenia, których nie potrafimy ogarnąć (opisać), nazywamy losowymi.

    P.S. Czy dowiem się w końcu po co jest komornik i za co bierze kasę?
    Co robi takiego, czego nie może zrobić wierzyciel z wyrokiem (nakazem
    sądowym) w garści? A jeśli coś takiego jest, to dlaczego tego nie może
    zrobić ww wierzyciel?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 195. Data: 2013-03-21 20:23:23
    Od: <1...@1...202323.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Kiedyś się właśnie zastawiałem, czy może być wypadek drogowy bez
    > wystąpienia któregoś z powyższych przypadków. Pomożesz wymyślić jakiś
    > kazus? :)

    Ale tu chodzi o pierwszą część zdania. Wypadek nie jest "zawsze efektem
    nieprzestrzegania przepisu", czasem jest efektem mandat, a czasem jest nic.

    Gdyby napisał "wypadek zawsze jest efektem a lub b" to miałbyś rację

    --
    'Tom N'

  • 196. Data: 2013-03-21 20:34:43
    Temat: Re: następstwa :) Re: komornik...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-21 20:11, Maruda pisze:
> [...]
    > Co robi takiego, czego nie może zrobić wierzyciel z wyrokiem (nakazem
    > sądowym) w garści? A jeśli coś takiego jest, to dlaczego tego nie może

    Nie chce mi się flejma ciągnąć na ten temat :)

    --
    Liwiusz

  • 197. Data: 2013-03-21 20:42:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-21 20:23, (Tom N) pisze:
> [...]
    > nieprzestrzegania przepisu", czasem jest efektem mandat, a czasem jest nic.
    >
    > Gdyby napisał "wypadek zawsze jest efektem a lub b" to miałbyś rację

    Efektem nieprzestrzegania przepisu zawsze jest wypadek
    =/=
    Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu

    Przynajmniej w mojej intencji przy tworzeniu tego zdania.

    np.
    Efektem zapłodnienia zawsze jest zawsze dziecko ludzkie (nieprawda)
    Dziecko ludzkie jest zawsze efektem zapłodnienia (prawda)

    --
    Liwiusz

  • 198. Data: 2013-03-21 20:56:08
    Od: <4...@6...205608.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Dziecko ludzkie jest zawsze efektem zapłodnienia (prawda)

    "Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu"

    Wiesz, że strzeliłeś sobie w stopę? ;P

    --
    'Tom N'

  • 199. Data: 2013-03-21 21:12:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-21 20:56, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > "Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu"
    >
    > Wiesz, że strzeliłeś sobie w stopę? ;P

    Nie wiem. Właśnie to chciałem powiedzieć.

    "Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu lub zdarzenia
    losowego."

    Z tego nie wynika, że każde nieprzestrzeganie lub każde zdarzenie losowe
    daje wypadek.

    --
    Liwiusz

  • 200. Data: 2013-03-21 21:34:14
    Od: <8...@...213414.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > Nie wiem. Właśnie to chciałem powiedzieć.

    Skoro pierwsza część zdanie jest prawdziwa to po co druga -- To był Twój
    wybór przykładu nie mój. [1]

    > "Wypadek jest zawsze efektem nieprzestrzegania przepisu lub zdarzenia
    > losowego."

    Szyk nie ten -- wcześniej pisałem 'Gdyby napisał "wypadek zawsze jest
    efektem a lub b" to miałbyś rację'

    > Z tego nie wynika, że każde nieprzestrzeganie lub każde zdarzenie losowe
    > daje wypadek.

    [1] Piknie kręcisz, ale prawa de_Morgana są nieubłagalne -- sam napisałeś,
    że pierwsza część zdania (ta przed lub) jest prawdziwa, druga jest bez
    znaczenia...

    --
    'Tom N'