  • 151. Data: 2005-07-01 20:57:08
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy aby nie chodzi o te akcje propagandowa Public Rlations w Michigan
    > oplacana przez korporacje, ktorym nie podobaja sie wysokie wyroki za
    > niedlabstwo. Jezeli tak, to pudlo. Bajki sa zmyslone.

    nie chodzi o to, ktos zbiera wszystkie takie smieszne sytucja ei kompletuje
    na jednym serwerze.

    Mysle ze to ostrzenie dal idiotyczcnych bezezlnych amerynakow ktorzy zadaja
    odszkodowac
    za to ze sie przez wlasny debilizm poparzyli kawa czy zrac jak swinie
    przytyli.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"

  • 152. Data: 2005-07-01 21:01:38
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Przemek R... wrote:

    > nie chodzi o to, ktos zbiera wszystkie takie smieszne sytucja ei kompletuje
    > na jednym serwerze.

    Konkrety, konkrety.

    > Mysle ze to ostrzenie dal idiotyczcnych bezezlnych amerynakow ktorzy zadaja
    > odszkodowac
    > za to ze sie przez wlasny debilizm poparzyli kawa

    Mowisz o McDonald's, ich slynnej kawie o temperaturze 150 stopni F, 800
    skargach na poparzenia i kolejnym poparzeniu 3 stopnia?

  • 153. Data: 2005-07-01 22:34:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Uzytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie zrobil, bo dalej jest ryzyko pogryzienia.

    Zdaniem autora watku, nie obiektywnie.

    > A wiatr zrywajacy konary (nawet raz na 10 lat) mozna przewidziec.

    Z tego wynika, ze nie w ogrodzie nie mozna tez miec drzew. Coraz fajniej sie
    robi w Twoim wysnionym swiecie. W ramach przewidywania Ty zabronisz drzew,
    ja kwiatów bo te nieszczesne pszczoly i juz robi sie bezpiecznie ::-)
    Chociaz zaraz cos wymyslimy

    > Nie. Mowimy o minimum bezpieczenstwa przed ryzykiem ktore normalna i
    > przecietna intelektualnie osoba jest w stanie przewidziec.

    Minimum juz mamy, Ty domagasz sie ekstremum:-) I to w oparciu o coraz
    bardziej hipotetyczne zalozenia.

    > Niech kupi inna posesje skoro chce miec ucieche posiadania psa.

    Posiadanie dzieci moze uciecha nie jest, bo rodzi pewne obowiazki, ale tez
    nie jest obligatoryjne.

    > Ale tych wszystkich przypadkow opieki rodzicow jest zbyt duza ilosc zeby
    > je przewidziec.

    To znaczy?

    > I dlatego u mnie jest wymog posiadania stosownej kraty w oknie.

    To wiele tlumaczy

    > wlasciciel musi przewidziec rozsadne przypadki ryzyka. Takim jest pies
    > trzymany bezposrednio plotu kiedy wrecz wiadomo ze w sasiedztwie sa
    > dzieci.

    A rodzice nie sa w stanie przewidziec rozsadnych przypadków ryzyka ? I
    przestrzec czy wrecz zakac dzieciom przekladania lap na obcy teren,
    zwlaszcza jesli wiadomo, ze jest tam pies.

    > Ale nie maja pierwszenstwa w zabezpieczaniu.

    >Musi byc taki gdzie przewidywalne ryzyko da sie zabezpieczyc.

    Chetnie przeczytam jaki. Murowany? A spadajace cegly? odpadajacy tynk? A jak
    sie ziemia obsunie i murek zasypie gówniarza? Drewniany? Jeszcze gorzej?
    Naprawde z przerazeniem stwierdzam, ze albo nie ma idealnych zabezpieczen,
    albo nie da sie przewidziec mozliwych zagrozen.

    > I mozna zabezpieczyc sie w bardzo tani sposob.

    Tak. Tlumaczac dziecku, ze nie wolno pakowac lap w strone obcego psa czy
    znajduje sie on za plotem czy na smyczy. Byc moze oszczedziloby mu to blizn
    nie tylko w wyniku ewentualnego ataku psa sasiadów. Sa przeciez miliony psów
    poza tym kojcem, ba niektóre nawet nie maja wlasciciela

    HaNkA

  • 154. Data: 2005-07-01 22:37:55
    Od: telimena <h...@w...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Uzytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Zdaniem autora watku, nie obiektywnie.

    > Z tego wynika, ze nie w ogrodzie nie mozna tez miec drzew.

    Nie klam. Drzewa mozna miec. Trzeba tylko o nie dbac.

    > Minimum juz mamy, Ty domagasz sie ekstremum:-)

    Odsuniecie kojca od dzieci ekstermum?

    > Posiadanie dzieci moze uciecha nie jest, bo rodzi pewne obowiazki, ale tez
    > nie jest obligatoryjne.

    Ale kiedy juz sa, to jest obowaiazek minimum zdbania zeby nie wyrzadzaly
    szkod i nie stwarzaly ryzyka.

    > To znaczy?

    niewidomy przechodzien zbladzi
    kroliczek Kasi ucieknie w kierunku psa
    itd

    > To wiele tlumaczy

    Tak. Wypadkow wypadniec dzieci jest bardzo malo.

    > A rodzice nie sa w stanie przewidziec rozsadnych przypadków ryzyka ? I
    > przestrzec czy wrecz zakac dzieciom przekladania lap na obcy teren,
    > zwlaszcza jesli wiadomo, ze jest tam pies.

    Nie ma rownosci pomiedzy stwarzajacym zagrozenia i jego ofiarami.

    > Chetnie przeczytam jaki. Murowany? A spadajace cegly? odpadajacy tynk?

    Wszystko zalezy od okolicznosci. Chocby rasa psa.

    > A jak
    > sie ziemia obsunie i murek zasypie gówniarza?

    Jezeli ziemia w okolicy obsuwa sie raz do roku, to mozna to przewidziec.

    > Drewniany? Jeszcze gorzej?
    > Naprawde z przerazeniem stwierdzam, ze albo nie ma idealnych zabezpieczen,
    > albo nie da sie przewidziec mozliwych zagrozen.

    Da sie przewidziec minimum

  • 155. Data: 2005-07-02 00:16:22
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Nie klam. Drzewa mozna miec. Trzeba tylko o nie dbac.

    A slepy los? A ten silny wiatr wiejacy raz na 10 lat? Przewidzisz?:-))

    > Ale kiedy juz sa, to jest obowaiazek minimum zdbania zeby nie wyrzadzaly
    > szkod i nie stwarzaly ryzyka.

    Tu sie zgadzamy.

    > niewidomy przechodzien zbladzi
    > kroliczek Kasi ucieknie w kierunku psa
    > itd

    Niewidomy przewaznie poruszaja sie o lasce i nia badaja teren zanim zrobia
    krok. Poza tym pies widzac zblizajaca sie osobe, zwlaszcza poruszajaca sie
    "podejrzanie" zrobi halas - a to ostrzeze nawet slepego. Przypadek króliczka
    zostawmy na inny odcinek tej bajki bo ani kroliczek nie przejdzie przez
    oczka siatki, ani nie przelózy nad nia lapek

    > Tak. Wypadkow wypadniec dzieci jest bardzo malo.

    To swietny patent. Synek Claptona wypadl z naprawde wysoka. fantastycznie
    wygladalaby wszystkie drapacze chmur z zakratowanymi oknami. Kratry w kazdym
    oknie! Ale klamki w drzwiach macie? Pytam zupelnie serio bo przyszlo mi do
    glowy, ze dziecko moze otworzyc sobie drzwi i np spasc ze schodów. To tez
    latwo przewidziec i jestem pewna, ze jestescie "tam u Was" tego swiadomi

    > Nie ma rownosci pomiedzy stwarzajacym zagrozenia i jego ofiarami.

    Ofiarami wlasnej glupoty? Slyszalas o nagrodzie darwina?

    > Wszystko zalezy od okolicznosci. Chocby rasa psa.

    Nie, nie. Rasa psa nie ma znaczenia. Mowimy o zagrozeniach jakie powoduje
    sam plot. Tych latwych do przewidzenia.

    > Jezeli ziemia w okolicy obsuwa sie raz do roku, to mozna to przewidziec.

    Zaraz raz na rok. Skad ta skromnosc. Dopiero pisalas o przewidywaniu wiatru
    zrywajacego konary raz na 10 lat. Silny wiatr jest jednak latwiejszy do
    przewidzenia niz obsuniecie wiec skoro tam dawalas 10 lat to tu
    sprawiedliwie byloby ustawic margines bezpieczenstwa na co najmniej 50 lat.

    > Da sie przewidziec minimum

    Alez nie badzmy minimalistami! Chodzi do diabla o zycie i zdrowie naszych
    dzieci!!
    :-))

    HaNkA

  • 156. Data: 2005-07-02 08:37:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Może podpadłeś czymś pieskowi? Może widział Cię chociaż raz pijanego? Psy
    > nie cierpią pijanych ludzi. Ponadto jak pies wyczuje, że człowiek się go
    > boi, to może wyszczerzyć kły.

    hehe, no nie calkiem, to juz od psa zalezy, ja "mialem" taka co whiskey pila
    (owczarek kaukaski)

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 157. Data: 2005-07-02 08:41:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To są chyba właściciele trzepniętych psów hodowanych żeby pokazać kto ma
    > dłuższego :-)))

    problem to raczej stanowia osoby ktore wypowiadaja sie na temat psow nie
    majac o nich zielonego pojecia

    P.

  • 158. Data: 2005-07-02 08:55:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dogadać
    > z sąsiadem ale to trudny człowiek z wszystkimi wojuje dla przekory,
    > "jestem
    > na swoim i ugryźcie mnie w d.." jemu nic nie przeszkadza jak by ten kojec
    > przesunął (wiem, wiem nie musi) ma tam i tak budynki gospodarcze i te pół
    > metra go nie zbawi, chciałem mu nawet pomóc ale on to ma w dup... ,
    > dlatego
    > zapytałem czy prawnie można to jakoś rozwiązać ale widze że nie ma sensu.
    > dzięki za wszystkie sensowne odpowiedzi, za bezsensowne też ;)

    ale dlaczego on ma cos robic skoro TObie przeskzadza? POstaw drugi plot -
    siatke na swojej dzialce i po klopocie, albo krzaki.

    P.

  • 159. Data: 2005-07-02 08:56:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "czubcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości

    > najwyraźniej komuś tu owego zdrowego rozsądku brakuje,
    > taka argumentacja nie przekonuje mnie ale i odraża,
    > odraża mnie głównie osoba w ten sposób wypowiadająca się o dzieciach, więc
    > może daruj sobie proszę wywody o zdrowym rozsądku i racjonalnym myśleniu.

    to jeszcze nic, dla Renatki G. dzieci to bydlo.

    P.

  • 160. Data: 2005-07-02 09:48:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> niebacznie popelnil

    > Może podpadłeś czymś pieskowi? Może widział Cię chociaż raz
    > pijanego? Psy nie cierpią pijanych ludzi.

    No to Francy podpadł cały świat, pijany na dodatek.
    Bydlę ma po prostu taki charakter = tak uzewnętrzniają się
    jego instynkty.
    Zazwyczaj omijam wątki pso-porządkowe, dla mnie _każdy_ pies
    jest zwierzęciem niebezpiecznym. Nawet najmniejszy Pimpuś.
    IMHO nie decyduje o tym rasa, wychowanie, słuszna postawa i wiedza
    właściciela a nacisk w t/cm2 jaki ma w szczęce.

    PS. Mnie również nigdy żaden pies nie ugryzł, nawet ze wściekłymi
    toczącymi pianę łańcuchowcami udawało mi się _do tej pory_ dogadywać.
    Nie odważyłbym się jednak twierdzić, że tak zwsze _będzie_.

    --
    pozdro
    poreba