    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Sat, 2 Jul 2005 00:34:11 +0200
    <d9ufe0$l9a$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9ugdv$s5i$1@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <da0cfk$hpd$1@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <da0lfa$jsj$1@inews.gazeta.pl> <da0np4$77b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <da0nme$1ka$1@inews.gazeta.pl> <da0ok2$drl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <yZbxe.34$gD5.9@trndny06> <da3jrp$4di$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M5dxe.7$Cm6.1@trndny02> <da3rmp$n89$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <vGexe.23$Hw5.19@trndny09> <da3vjl$g3g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Wrfxe.123$gD5.71@trndny06> <da4288$3ro$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <pkgxe.74$Hw5.8@trndny09> <da48k9$d0v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <VThxe.159$gD5.90@trndny06>

    Uzytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:VThxe.159$gD5.90@trndny06...

    > Nie zrobil, bo dalej jest ryzyko pogryzienia.

    Zdaniem autora watku, nie obiektywnie.

    > A wiatr zrywajacy konary (nawet raz na 10 lat) mozna przewidziec.

    Z tego wynika, ze nie w ogrodzie nie mozna tez miec drzew. Coraz fajniej sie
    robi w Twoim wysnionym swiecie. W ramach przewidywania Ty zabronisz drzew,
    ja kwiatów bo te nieszczesne pszczoly i juz robi sie bezpiecznie ::-)
    Chociaz zaraz cos wymyslimy

    > Nie. Mowimy o minimum bezpieczenstwa przed ryzykiem ktore normalna i
    > przecietna intelektualnie osoba jest w stanie przewidziec.

    Minimum juz mamy, Ty domagasz sie ekstremum:-) I to w oparciu o coraz
    bardziej hipotetyczne zalozenia.

    > Niech kupi inna posesje skoro chce miec ucieche posiadania psa.

    Posiadanie dzieci moze uciecha nie jest, bo rodzi pewne obowiazki, ale tez
    nie jest obligatoryjne.

    > Ale tych wszystkich przypadkow opieki rodzicow jest zbyt duza ilosc zeby
    > je przewidziec.

    To znaczy?

    > I dlatego u mnie jest wymog posiadania stosownej kraty w oknie.

    To wiele tlumaczy

    > wlasciciel musi przewidziec rozsadne przypadki ryzyka. Takim jest pies
    > trzymany bezposrednio plotu kiedy wrecz wiadomo ze w sasiedztwie sa
    > dzieci.

    A rodzice nie sa w stanie przewidziec rozsadnych przypadków ryzyka ? I
    przestrzec czy wrecz zakac dzieciom przekladania lap na obcy teren,
    zwlaszcza jesli wiadomo, ze jest tam pies.

    > Ale nie maja pierwszenstwa w zabezpieczaniu.

    >Musi byc taki gdzie przewidywalne ryzyko da sie zabezpieczyc.

    Chetnie przeczytam jaki. Murowany? A spadajace cegly? odpadajacy tynk? A jak
    sie ziemia obsunie i murek zasypie gówniarza? Drewniany? Jeszcze gorzej?
    Naprawde z przerazeniem stwierdzam, ze albo nie ma idealnych zabezpieczen,
    albo nie da sie przewidziec mozliwych zagrozen.

    > I mozna zabezpieczyc sie w bardzo tani sposob.

    Tak. Tlumaczac dziecku, ze nie wolno pakowac lap w strone obcego psa czy
    znajduje sie on za plotem czy na smyczy. Byc moze oszczedziloby mu to blizn
    nie tylko w wyniku ewentualnego ataku psa sasiadów. Sa przeciez miliony psów
    poza tym kojcem, ba niektóre nawet nie maja wlasciciela

    HaNkA