  • 1. Data: 2005-06-29 13:31:02
    Temat: wynajem - czy tak mozna?
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

    Witam
    Mam takie pytanie:Tesc zabiera sie za remont poddasza. Ja mam DG i
    chcialbym materialy budowlane kupowac na firme. Czy mozliwe jest takie
    skonstruowanie umowy (zeby US sie nie czepial przy ewentualnych
    kontrolach), ze zgadzam sie na pokrycie kosztow maerialow budowlanych w
    zamian za darmowe (zeby tesc nie mial zadnych dochodow z tego tytulu)
    wynajecie poddasza na biuro?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-29 13:37:02
    Temat: Re: wynajem - czy tak mozna?
    Od: maHo <m...@p...net>

    Grzegorz Prędki wrote:
> [...]
    > kontrolach), ze zgadzam sie na pokrycie kosztow maerialow budowlanych w
    > zamian za darmowe (zeby tesc nie mial zadnych dochodow z tego tytulu)

    wg. mnie to jednak teść będzie miał dochód przy takim ujęciu sprawy.
    Tylko że dochód będzie "w naturze".

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-06-29 13:41:45
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

    > wg. mnie to jednak teść będzie miał dochód przy takim ujęciu sprawy.
    > Tylko że dochód będzie "w naturze".

    A jak wyglada sprawa w przypadku gdy wynajme poddasze powiedzmy za
    50zl/miesiac i od tego momentu bede materialy kupowal na firme?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-06-29 15:05:27
    Od: "lalala...." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > A jak wyglada sprawa w przypadku gdy wynajme poddasze powiedzmy za
    > 50zl/miesiac i od tego momentu bede materialy kupowal na firme?
    >
    > Pozdrawiam

    Wydaje mi sie ze Teść moze Ci uzyczyc nieodplatnie lokal
    a ty mozesz sobie ten lokal wyremontowac bo czemu by nie

    pozdr. m.

  • 5. Data: 2005-06-29 18:41:40
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Grzegorz Prędki napisał(a):
> [...]
    > kontrolach), ze zgadzam sie na pokrycie kosztow maerialow budowlanych w
    > zamian za darmowe (zeby tesc nie mial zadnych dochodow z tego tytulu)

    zreszta kto z urzedu by sie pytal gdzie masz materialy??
    zgubily sie, albo ukradli, albo wskazac miejsce w swojej siedzibie i nik
    ni bedzie sie rozwodzil ze ty masz na scianie regips a nakupiles
    styropianu ;)

  • 6. Data: 2005-06-30 07:40:42
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Harry wrote:

> [...]
    > zgubily sie, albo ukradli, albo wskazac miejsce w swojej siedzibie i
    > nik ni bedzie sie rozwodzil ze ty masz na scianie regips a nakupiles

    Słodkie.
    Słuchaj takich rad a bedziesz zimą w sandałach chodził.
    zgubiły się, ukradli...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2005-06-30 08:22:30
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

    > Słodkie.
    > Słuchaj takich rad a bedziesz zimą w sandałach chodził.
    > zgubiły się, ukradli...

    No tez mi sie to troche naiwne wydaje. A Ty co proponujesz?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-06-30 09:05:04
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Grzegorz Prędki wrote:

    > No tez mi sie to troche naiwne wydaje. A Ty co proponujesz?

    Taką kolejność jak już ktos proponował. Wynajem, a potem remont
    wynajętego. Tak sam robiłem, ale oficjalna umowa, na 3 lata.
    Ale księgowym nie jestem, więc nie wiem czy jak będzie to nieodpłatne,
    to czy us nie uzna wykonanego remontu za przychód własciciela...

    --
    Pozdro
    Massai