  • 181. Data: 2005-07-06 13:23:09
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Grzesiex wrote:

    > No właśnie tego chciałem się dowiedzieć czy są jakieś przepisy na
    > podstawie których mogę go do tego poprosić. jeśli nie ma to oczywiśćie że
    > nic nie musi.

    Jeśli nie możesz się dogadać z sąsiadem na zdrowy rozum "panie, weż pan zrób
    coś z psem, bo nie daje nam do własnego płotu podejść, a płot mizerny i
    boimy się, że kiedyś go sforsuje i narobi nieszczęścia", to ja tam bym się
    na sąsiada nie oglądała i nie pieniaczyła, tylko zrobiła sobie solidny
    płot, posadziła jakieś kolczaste krzaczory ( podwójna korzyść, bo kundla
    zasłonią, a i przedrzeć się przez taką , dajmy na to pnącą różę nie zdoła),
    bo co mi po stwierdzeniu"prawo było po mojej stronie", skoro dzieciak
    poharatany leży w szpitalu?

    Justyna