  • 1. Data: 2005-06-29 11:51:52
    Temat: Program komputerowy
    Od: "Kapitan Hak" <p...@i...pl>

    Witam to mój pierwszy post.
    Chciałbym się spytać czy jak płyta z programem komputerowym ulegnie
    zniszczeniu(porysowana) to jak ściągne sobie ten program z
    internetu to czy to będzie legalne??

    --
    o o
    .-. V .-.

  • 2. Data: 2005-06-29 11:56:01
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Kapitan Hak napisał(a):
    > Chciałbym się spytać czy jak płyta z programem komputerowym ulegnie
    zniszczeniu(porysowana) to jak ściągne sobie ten program z
    > internetu to czy to będzie legalne??

    jak rozbije samochod, to jesli ukradne drugi taki sam, to bedzie to legalne?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-06-29 12:00:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jak rozbije samochod, to jesli ukradne drugi taki sam, to bedzie to
    legalne?

    Wydaje mi się, że nie masz racji w tym wypadku. Pytający już nabył
    licencje na używanie programu. To, ze płyta uległą zniszczeniu akurat
    nie ma większego znaczenia.

  • 4. Data: 2005-06-29 12:02:09
    Od: "Kapitan Hak" <p...@i...pl>

    Więc będzie legalne??

    --
    o o
    .-. V .-.

  • 5. Data: 2005-06-29 12:20:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kapitan Hak" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem tak. Tylko musisz posiadać legalny nośnik na wypadek
    kontroli.

  • 6. Data: 2005-06-29 12:35:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jun 2005 14:20:01 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem tak. Tylko musisz posiadać legalny nośnik na wypadek
    > kontroli.

    Po pierwsze musi posiadać legalną licencję, nośnik jest rzeczą drugorzędną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 7. Data: 2005-06-29 12:37:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kapitan Hak napisał(a):

    > Więc będzie legalne??

    To zależy od tego co jest napisane w Licencji.

    btw. Cytuj pod i wycinaj zbedne rzeczy.

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 8. Data: 2005-06-29 13:02:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Wydaje mi się, że nie masz racji w tym wypadku. Pytający już nabył
    > licencje na używanie programu. To, ze płyta uległą zniszczeniu akurat

    a jezeli licencje posiada na produkt o numerze, a sciagnie (nielegalnie
    oczywiscie) produkt o numerze innym
    to bedzie to legalne Twopim zdaniem?
    Niech napisze do producenta jezeli firma dobra (np microsoft) to otrzyma
    nowa plyte

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 9. Data: 2005-06-29 13:04:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po pierwsze musi posiadać legalną licencję, nośnik jest rzeczą
    > drugorzędną.

    nie dla policji, adla niej liczy sie w jaki sposob zostal nabyty, i jeszcze
    moga sie przyczepic
    jezlei posiadasz pliki (nie hasla na kartce) do hackowania programu.

    P.

  • 10. Data: 2005-06-29 13:24:13
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Witam to mój pierwszy post.
    > Chciałbym się spytać czy jak płyta z programem komputerowym ulegnie
    zniszczeniu(porysowana) to jak ściągne sobie ten program z
    > internetu to czy to będzie legalne??

    Miałem ten problem dwa razy - w jednym przypadku wyjasniło się że nie było
    porysowania (ale już po odpowiedzi z CDP że nie ma problemu z odesłaniem), w
    drugim odesłałem do CDP płytę i dostałem bardzo szybko dobrą.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII