    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Sat, 2 Jul 2005 02:16:22 +0200
    <d9ufe0$l9a$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9ugdv$s5i$1@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <da0cfk$hpd$1@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <da0lfa$jsj$1@inews.gazeta.pl> <da0np4$77b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <da0nme$1ka$1@inews.gazeta.pl> <da0ok2$drl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <yZbxe.34$gD5.9@trndny06> <da3jrp$4di$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M5dxe.7$Cm6.1@trndny02> <da3rmp$n89$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <vGexe.23$Hw5.19@trndny09> <da3vjl$g3g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Wrfxe.123$gD5.71@trndny06> <da4288$3ro$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <pkgxe.74$Hw5.8@trndny09> <da48k9$d0v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <VThxe.159$gD5.90@trndny06> <da4gfa$s2q$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <7Bjxe.239$vE5.129@trndny07>

    Uzytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:7Bjxe.239$vE5.129@trndny07...

    > Nie klam. Drzewa mozna miec. Trzeba tylko o nie dbac.

    A slepy los? A ten silny wiatr wiejacy raz na 10 lat? Przewidzisz?:-))

    > Ale kiedy juz sa, to jest obowaiazek minimum zdbania zeby nie wyrzadzaly
    > szkod i nie stwarzaly ryzyka.

    Tu sie zgadzamy.

    > niewidomy przechodzien zbladzi
    > kroliczek Kasi ucieknie w kierunku psa
    > itd

    Niewidomy przewaznie poruszaja sie o lasce i nia badaja teren zanim zrobia
    krok. Poza tym pies widzac zblizajaca sie osobe, zwlaszcza poruszajaca sie
    "podejrzanie" zrobi halas - a to ostrzeze nawet slepego. Przypadek króliczka
    zostawmy na inny odcinek tej bajki bo ani kroliczek nie przejdzie przez
    oczka siatki, ani nie przelózy nad nia lapek

    > Tak. Wypadkow wypadniec dzieci jest bardzo malo.

    To swietny patent. Synek Claptona wypadl z naprawde wysoka. fantastycznie
    wygladalaby wszystkie drapacze chmur z zakratowanymi oknami. Kratry w kazdym
    oknie! Ale klamki w drzwiach macie? Pytam zupelnie serio bo przyszlo mi do
    glowy, ze dziecko moze otworzyc sobie drzwi i np spasc ze schodów. To tez
    latwo przewidziec i jestem pewna, ze jestescie "tam u Was" tego swiadomi

    > Nie ma rownosci pomiedzy stwarzajacym zagrozenia i jego ofiarami.

    Ofiarami wlasnej glupoty? Slyszalas o nagrodzie darwina?

    > Wszystko zalezy od okolicznosci. Chocby rasa psa.

    Nie, nie. Rasa psa nie ma znaczenia. Mowimy o zagrozeniach jakie powoduje
    sam plot. Tych latwych do przewidzenia.

    > Jezeli ziemia w okolicy obsuwa sie raz do roku, to mozna to przewidziec.

    Zaraz raz na rok. Skad ta skromnosc. Dopiero pisalas o przewidywaniu wiatru
    zrywajacego konary raz na 10 lat. Silny wiatr jest jednak latwiejszy do
    przewidzenia niz obsuniecie wiec skoro tam dawalas 10 lat to tu
    sprawiedliwie byloby ustawic margines bezpieczenstwa na co najmniej 50 lat.

    > Da sie przewidziec minimum

    Alez nie badzmy minimalistami! Chodzi do diabla o zycie i zdrowie naszych
    dzieci!!
    :-))

    HaNkA