  • 1. Data: 2005-06-29 14:30:04
    Temat: rozwod - Katowice - prawnik poszukiwany
    Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy macie jakies doswiadczenia z prawnikami w Katowicach (ew. Gliwice)
    specjalizujacymi sie z sprawach rozwodowych? Przegralam sprawe o rozwod, bo
    bronilam sie sama. Moj maz mial prawnika i mimo braku dowodow oskarzyl mnie o
    zdrade. Poprzerabial moja korespondencje mailowa i wydruki przedstawil przed
    sadem. Probowalam sie bronic - ale przegralam. Chce apelowac, ale tym razem
    nie popelnie tego bledu i nie wystapie przed sadem samodzielnie. Jesli znacie
    kogos godnego polecenia, to bede Wam wdzieczna.

    Pozdrawiam,

    Barbara

REKLAMA