    From: "Anna Porażka" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gdzie mozna szukac bezpłatnej porady prawnej
    Date: Mon, 10 Feb 2003 19:01:28 +0100

    Witam wszystkich.

    Poszukuję organizacji kobiecych lub fundacji dzialajacych we Wrocławiu
    zajmujacych się sprawami kobiet maltretowanych, młodych matek itp Konkretnie
    chodzi mi o porady prawne ( rozwód i alimenty), ale darmowe, bo koleżanka
    nie ma pieniędzy ( a sama wychowuje dziecko), maż zostawił ją bez środków do
    zycia i wykańcza ja psychicznie. Wiem, że mozna się zwrócić do Ligi Polskich
    Kobiet, ale może ktos zetknał się z inna organizacją. W obecnej chwili toczy
    sie sprawa rozwodowa i każda pomoc dotyczaca chociazby formułowania pism lub
    uzmysłowienia jej co jej wolno a co nie byłaby na wagę złota.. Dziekuje za
    komentarze sama sobie winna, bo nie o to chodzi - jezeli ktoś może pomóc to
    bede wdzieczna .

    pozdrawiam

    Ania

    Ps: Czy kolezanka ma prawo do zapoznania sie z pozwem męża aby móc napisac
    odpowiedź przed sprawą? Powiedzieli jej, że nie, a ja wiem że ktos inny miał
    taką możliwość - nie jestem prawnikiem , więc nie wiem gdzie szukać.