  • Data: 2003-02-12 09:45:28
    Temat: Re: Odp: Odp: gdzie mozna szukac bezpłatnej porady prawnej
    Od: "Anna Porażka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> > > > przesuneło ...

    > a co napisałam ? ze mam stare nie naniesione poprawki ale jest taka
    sytuacja
    > ,ze do póki sąd nie dogada sie ze stronami nie powinno miec miejsce
    > doreczania pozwu moze sie okazac po pojednaniu zbytecznym narażać
    małżonków
    > na większy stres :-) tak jest czynione by nie pogarszać sytaucji kiedy
    widzi
    > się możliwości na pojednanie
    >
    > Sandra

    Sandra, to chyba sąd musiałby miec tendencje analfabetyczne i krótkowzroczne
    ( chociaz temida nic nie widzi hi hi) Facet porzucił dziewczynę, mając 26
    lat wykazał sie totalnym brakiem dojrzałości, jego mamuska powiedziała, że
    to ona musi być dla niego najwazniejsza i się do niej wyprowadził z pieknego
    mieszkania, zostawiając bez srodków do zycie swoją żonę i malutkie dziecko.
    hmmmm Rozumiem, że tam w sadzie kieruja się paragrafami i sytuacje z którymi
    maja do czynienia sa takie , ze najwiekszym fantastom by to do głowy nie
    przyszło. No a to wlaśnie jest taka sprawa.

    Zobaczymy co zdziałała w Fundacjach, kazdy ma jakiegos swojego anioła
    stróża, więc mam nadzieję, że ten jej wział sie do roboty:o)

    Bede wdzięczna za różne niekonwencjonalne pomysły " co z tym zrobic " :o)

    pozdrawiam

    Ania