  • Data: 2003-02-11 16:52:19
    Temat: Odp: Odp: Odp: gdzie mozna szukac bezpłatnej porady prawnej
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > Dz.U. z 1994 roku, nr 7, poz 25? prawo o ustroju sądów powszechnych?
    > przecież to już nie obowiązuje!!

    a co napisałam ? ze mam stare nie naniesione poprawki ale jest taka sytuacja
    ,ze do póki sąd nie dogada sie ze stronami nie powinno miec miejsce
    doreczania pozwu moze sie okazac po pojednaniu zbytecznym narażać małżonków
    na większy stres :-) tak jest czynione by nie pogarszać sytaucji kiedy widzi
    się możliwości na pojednanie

    Sandra