  • 321. Data: 2023-04-14 16:49:52
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 10:10, J.F pisze:

    > Jest jeszcze jedna sprawa - ze policja nie ma obowiązku czytac
    > wszytkich gazet, i teraz takze portali, i oglądać TV i słuchac radia.
    >
    > Wiec moze po prostu nie wiedziec, ze jest taka "afera medialna".

    Rozmawiamy o sytuacji gdy zostali powiadomieni o możliwości popełnienia
    czynu zabronionego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 322. Data: 2023-04-14 16:50:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na podstawie analizy treści zawiadomienia.

    "zapłaciłem, nie doszło, nie ma kontaktu" - Na jakiej podstawie
    stwierdziłeś, że nie doszło tu do czynu zabronionego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 323. Data: 2023-04-14 16:52:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tyle razy to już tu przytaczałem, ze nie chce mi się kolejny.

    Kłamiesz. Przytaczałeś rozporządzenie, ale nie było w nim nic o szukaniu
    roweru w majtach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 324. Data: 2023-04-14 19:33:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 16:50, Shrek pisze:

    > "zapłaciłem, nie doszło, nie ma kontaktu" - Na jakiej podstawie
    > stwierdziłeś, że nie doszło tu do czynu zabronionego?

    Odwracasz logikę. Na jakiej podstawie przy taki zawiadomieniu można
    stwierdzić, ze doszło?
    --
    Robert Tomasik

  • 325. Data: 2023-04-14 19:43:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Odwracasz logikę.

    Nie odwracam logiki tyko sytuację - logika pozostaje ta sama.

    > Na jakiej podstawie przy taki zawiadomieniu można
    > stwierdzić, ze doszło?

    No właśnie - na jakiej podstawie w takiej sytuacji można stwierdzić że
    doszło lub że _nie_ doszło?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 326. Data: 2023-04-14 19:44:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Na podstawie analizy treści zawiadomienia.

    Przytocz tę treść i napisz czego brakowało żebyś łaskawie uznał, że
    trzeba ruszyć dupę.
    Zamieścimy wzór w internecie i jak któryś kulson oleje takie
    zawiadomienie, to skierujemy go do ciebie żebyś mu wyjaśnił dlaczego
    powinien zacząć pracować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 327. Data: 2023-04-14 19:46:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 19:43, Shrek pisze:

    > Nie odwracam logiki tyko sytuację - logika pozostaje ta sama.
    > No właśnie - na jakiej podstawie w takiej sytuacji można stwierdzić że
    > doszło lub że _nie_ doszło?

    Ale tu nie chodzi o stwierdzenia, czy doszło, tylko o stwierdzenie, czy
    przesłanki wystarczają na podejrzenie, że doszło.
    --
    Robert Tomasik

  • 328. Data: 2023-04-14 19:54:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tu nie chodzi o stwierdzenia, czy doszło, tylko o stwierdzenie, czy
    > przesłanki wystarczają na podejrzenie, że doszło.

    Przecież usiłuję ci to właśnie wytłumaczyć - na podstawie takiego
    zawiadomienia nie można stwierdzić czy do czynu zabronionego dosżło czy
    nie (zresztą na podstawie większości nie można i nie do tego one służą).
    Natomiast jak najbardziej można stwierdzić, że jednak dojść mogło i jest
    dośc oczywisty wniosek jak mogło dojść i że takie czyny są nawet dość
    powszechne i w innych przypadkach udokuemntowane.

    Albo prościej - są kałuże. Pewnie padało pomyślał obywatel. Pewnie ktoś
    chodził z wiadrem wody i rozlewał - to nie jest zabronione, nie ma
    przesłanek żeby padało, pomyślał robert:P

    Ale zaraz, zaraz - tam jest ktoś na rowerze - kto w deszcz jeżdzi na
    rowerze - pewnie przyjechał rowerem i ukradł drugi - sprawdzmy czy nie
    schował go w gacie!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 329. Data: 2023-04-14 20:30:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 19:54, Shrek pisze:

> [...]
    > dośc oczywisty wniosek jak mogło dojść i że takie czyny są nawet dość
    > powszechne i w innych przypadkach udokuemntowane.

    No to nie wystarczają na stwierdzenie, że doszło i tyle. Możesz się z
    tym nie zgadzać, ale mnie już nie przekonuj, bo szkoda mi czasu na
    wałkowanie tego.

    --
    Robert Tomasik

  • 330. Data: 2023-04-14 20:51:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to nie wystarczają na stwierdzenie, że doszło i tyle.

    Dlatego to się nazywa zawiadomienie o _podejrzeniu_ popełnienia czyny
    zabronionego.

    > Możesz się z
    > tym nie zgadzać, ale mnie już nie przekonuj, bo szkoda mi czasu na
    > wałkowanie tego.

    Ty nie rozumiesz podstawowej rzeczy. Zawiadomienie nie ma na celu
    udowodnić że doszło do czynu zabronionego (od tego jest postępowanie,
    akty oskarżenia i sąd) a jednynie wskazanie że są przesłanki że doszło.

    Tak jak pisałem - są kałuże - są przesłanki że padało. Choć mogła
    przejechać polewaczka, mógł być lany poniedziałek, awaria sieci
    wodociągowej, powódź i pewnie paręnaście innych jeszcze mniej
    prawdopodobnych przyczyn jak choćby potop biblijny. Co nie zmienia tego,
    że skoro są kałuże to są przesłanki że padało (choć pewnosci nie ma).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!