  • 281. Data: 2023-04-13 18:39:44
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na allegro świat się nie kończy.

    Świat nie, ale w polsce mają akurat dominującą pozycję.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 282. Data: 2023-04-13 19:41:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, że odmowa wszczęcia nie wymaga uzasadnienia? I domagasz się
    > przytoczenia przeze mnie kilku? :-)

    Wiem, że skazanie oszusta wymaga wniesienia aktu oskarżenia. Dostałeś
    linka do wyroku, więc znaczy że został wniesiony. Są więc dokumenty -
    jak zwykle było na odwrót niż pisałeś. Spławiacie babcie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 283. Data: 2023-04-13 19:56:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.04.2023 o 18:24, Shrek pisze:

    > Dziennikarz nie jest od tego żeby wyręczać policję. Choć często to
    > robią.

    Tylko kilka takich głupich artykułów i po prostu nikt tej pisaniny nie
    bierze poważnie. Potem napiszą coś dobrze i się dziwią, że nikt się tym
    nie chce zajmować.

    > Skoro wicepremier za to poleciał to chyba jednak coś na rzeczy jest.

    Ale niekoniecznie przestępstwo.

    > Tak - a bo co?

    A sam piszesz, że on nie ma obowiązku się na tym znać :-)

    > Każdą to może nie - z niektórych od razu widać, że głupota. Z innych
    > nie widać i wtedy należy to sprawdzić - prawd >>> Spoko - wiceminister został
    zdymisjonowany w wyniku afery, ale
    > No jak zweryfikowano, skoro twierdzisz, że nie ma podstaw do
    > weryfikacji?

    Wyobraź sobie, ze nie każde naruszenie prawa jest przestępstwem, czy
    nawet wykroczeniem. Tu akurat sądzę, że w ogóle poszło o to, ze właśnie
    w ogóle nie miało miejsce przestępstwo.

    > Prokuratura twierdzi, że się mylisz:
    > "Rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Zamościu prok. Anna Rębacz
    > wskazała, że postępowanie zostało wszczęte w sprawie doprowadzenia
    > trzech podmiotów do niekorzystnego rozporządzenia mieniem, w celu
    > osiągnięcia korzyści majątkowej o wartości 1,5 mln zł."

    Jej prawo.

    > Widać prokuratorzy się mniej znają od ciebie, bo jednak przesłanki
    > widzą.

    Przede wszystkim mają dokumenty.

    --
    Robert Tomasik

  • 284. Data: 2023-04-13 19:58:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.04.2023 o 18:38, Shrek pisze:

    > To zadzwoń do zamojskiej prokuratury i powiedz im że są pierdolnięci:P
    > Bo oni śledztwo w tej sprawie prowadzą.

    A oni się niepokoją, czy sprawdzają fakty?

    --
    Robert Tomasik

  • 285. Data: 2023-04-13 20:05:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tylko kilka takich głupich artykułów i po prostu nikt tej pisaniny nie
    > bierze poważnie.

    No jak widzisz jednak prokuratura się sprawą zajęła.

    > Ale niekoniecznie przestępstwo.

    Niekoniecznie - na tym polegają przesłanki, że właśnie macie dupę ruszyć
    i sprawdzić a nie wymyślać "a może poszli do lasu".

    > A sam piszesz, że on nie ma obowiązku się na tym znać :-)

    Ale prokurator czy policjant piszący na usenecie już tak.

    > Wyobraź sobie, ze nie każde naruszenie prawa jest przestępstwem, czy
    > nawet wykroczeniem.

    A czy ja twierdzę że _każde jest_?

    > Jej prawo.

    No ale zadzwonisz do nich żeby się udali do psychiatry czy ci nomenomen
    pała zmiękła?

    > Przede wszystkim mają dokumenty.

    Pewnie dlatego że wszczeli postępowanie, które ty byś odwalił bo nie ma
    dokumentów. Leń jesteś i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 286. Data: 2023-04-13 20:07:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A oni się niepokoją, czy sprawdzają fakty?

    No na tym polega prowadzenie sprawy - prawda. Sprawy która twoim zdaniem
    nie powinna być prowadzona, bo ty nie widzisz przesłanek:P\

    Zadzwoń do pani rzecznik, ładnie się przedstaw o powiedz jej żeby się
    udała do psychiatry:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 287. Data: 2023-04-13 20:10:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.04.2023 o 20:07, Shrek pisze:
    > No na tym polega prowadzenie sprawy - prawda. Sprawy która twoim zdaniem
    > nie powinna być prowadzona, bo ty nie widzisz przesłanek:P\
    Ja nawet na to nie patrzę, to jak mam widzieć?
    --
    Robert Tomasik

  • 288. Data: 2023-04-13 21:02:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja nawet na to nie patrzę, to jak mam widzieć?

    Czyli nie patrzysz, ale nie przeszkadza ci to się wypowiadać na ten
    temat i sugerować innym wizytę u psychiatry bo patrzą?

    Kolejny raz dałeś dupy - zawsze jak coś twierdzisz, to zajmuje chwilkę w
    internecie, żeby sprawdzić że jest dokładnie na odwrót.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 289. Data: 2023-04-13 21:24:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.04.2023 o 21:02, Shrek pisze:
    > Czyli nie patrzysz, ale nie przeszkadza ci to się wypowiadać na ten
    > temat i sugerować innym wizytę u psychiatry bo patrzą?

    Sugeruję pomoc medyczną osobom, które martwią się rzeczami, o których
    nie maja pojęcia i domagają się wyjaśnianiem przez organa ścigania
    każdego takiego zmartwienia.

    --
    Robert Tomasik

  • 290. Data: 2023-04-13 21:28:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sugeruję pomoc medyczną osobom, które martwią się rzeczami, o  których
    > nie maja pojęcia i domagają się wyjaśnianiem przez organa ścigania
    > każdego takiego zmartwienia.

    Czyli jak ktoś ma podejrzenia że może dochodzić do czynów zabronionych
    to powinien się w pierwszej kolejności udać do psychiatry a nie do
    organów do tego przeznaczonych, bo organy mogą się poczuć urażone?

    Ty w ogóle kiedyś zastanawiałeś się do czego służysz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!