    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Mon, 10 Apr 2023 13:34:56 +0200
    <Cq2YL.916510$ttZe.368086@fx06.ams1>
    <u0r3vr$fpf$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <nibYL.3076436$%ng4.2092183@fx09.ams1>
    <u0rs3o$i4o$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <64318fc0$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    <WNmYL.1508314$PyXe.997701@fx08.ams1>
    <h...@4...net>
    <QQoYL.93161$z1hf.68382@fx05.ams1>
    <1gkz4ql40arz2$.1ctafyyiqje6q.dlg@40tude.net>
    <ymIYL.717180$QS94.703961@fx10.ams1>
    <6433550a$0$13076$65785112@news.neostrada.pl>
    <1b2zqgsdthq1u$.rc1wxsmfcbd1$.dlg@40tude.net>
    <6433ebaa$0$13075$65785112@news.neostrada.pl>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Przy
    > czym ja nie bronię nikomu składać zawiadomienia, a po prostu opisuję,
    > jak to działa w praktyce i tyle.

    Jak to działa w praktyce, to już wszyscy wiedzą, więc podzieliłeś się
    wiedzą powszechną.

    Tylko dlaczego przy okazji zmyślasz jakieś idiotyczne usprawiedliwienia
    dla tej praktyki, że niby odmawia się wszczęcia, bo już niby z samego
    zawiadomienia wynika, że to nie było oszustwo?

    A potem, jak wyżej, nagle przychodzi pisemne zawiadomienie z portalu i
    się okazuje, że jednak obywatel wcześniej słusznie złożył zawiadomienie,
    ale odmówiono mu wszczęcia...

    Czy ten "czynnik ludzki", który wcześniej bezpodstawnie odmówił
    obywatelowi wszczęcia postępowania poniósł jakieś konsekwencje?
    Pytanie retoryczne, dla własnego dobra lepiej nawet nie próbuj odpowiadać...

    > Najlepiej w ogóle, bo z kolei pojedynczo wiele nie zarobisz.

    Zajebiście... czyli nie dlatego nie wolno oszukiwać pojedynczo, bo to
    złe i karalne, tylko dlatego, bo się nie opłaca?

    Jak to pięknie pokazuje sposób myślenia i mentalność kulsonów... obraz
    nędzy i rozpaczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr