  • 1. Data: 2002-06-28 06:21:35
    Temat: droga i sąd
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Witam
    Mam taką sprawę:
    Od wielu już lat droga (wiejska, mało utwardzona) przy której kupiłem ziemię
    i stawiam dom jest praktycznie nieprzejezdna po deszczu i wczesną wiosną. Do
    tego podczas wytyczania mojej działki geodeta stwierdził, że moja działka
    kończy się w połowie drogi, czyli, że została ta droga przesunięta.
    Pisałem do Gminy o poprawę stanu drogi i ponowne jej wytyczenie tak by
    samochody nie jeździły po mojej ziemi, ale zero odzewu.

    Zastanawiam się, czy możliwe jest podanie Gminy do sądu i wywalczenie
    odszkodowania za "straty moralne" albo cokolwiek innego przez to, że ich
    zaniedbanie (zaniechanie?) powoduje utrudnione korzystanie z mojej
    własności. Najlepiej by było, żeby to odszkodowanie było w takiej wysykości,
    żebym sobie sam drogę wyremontował

    Co myślicie o takim pomyśle?

    --
    TomekS

  • 2. Data: 2002-06-28 12:29:22
    Temat: Re: droga i sąd
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    cwanie kombinujesz ale prędzej kaktus mi wyrośnie................
    Możesz tylko domagać się uregulowania geodezyjnego.Na więcej nie licz .

  • 3. Data: 2002-06-28 12:57:25
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > cwanie kombinujesz ale prędzej kaktus mi wyrośnie................
    > Możesz tylko domagać się uregulowania geodezyjnego.Na więcej nie licz .

    No tak, ale domagam się już rok i nic.
    W końcu mnie szlag trafi i postawię mur na drodze, a wtedy reszta "wsi"
    będzie musiała fruwać chyba!
    Co proponujecie? Jak zmusić gmine do realizacji ich obowiązków? Jednym z
    nich jest utrzymanie dróg, więc jezeli nie mogę dojechać do działki z powodu
    błota, to niech mnie zaciągną i wyciągną, nie?

    TS