  • 1. Data: 2002-06-27 22:57:41
    Temat: Reklamacja Peugeota 307
    Od: "Med" <m...@p...onet.pl>

    Kupiłem Samochód Peugeot 307 w sierpniu 2001. Po upływie dwóch miesięcu zacz
    eły ujawniać się różne usterki: niedomykający się bagażnik, zapach paliwa we
    wnątrz oraz najpoważniejsza: gaśnięcie wszystkich wewnętrznych wskażników or
    az świateł zewnętrznych (podczas jazdy przy włączonym silniku). Serwis w Lub
    linie stwierdził że samochód jest w porządku (ich ekspertyzy nie wykazały ża
    dnych usterek). Awaria związana z gaśnięciem licznków powtorzyła sie w sumie
    4 razy (ostatni raz 26.06.2002). Jakie są moje prawa odnośnie żądania wymian
    y samochodu lub zwrotu gotówki i jakie są szanse na ewentualny proces sądowy
    ?