  • 1. Data: 2002-06-27 19:49:09
    Temat: Ile dni urlopu?
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl.NO_SPAM>

    Witam!

    Jestem studentem zaocznym, skonczylem 5-letnie technikum. Przez 5 miesiecy
    pracowalem na umowe-zlecenie na pelny etat i miesiac na umowe o prace. Teraz
    mam od 1 czerwca umowe o prace (na razie na 3 miesiace) i mam pytanie czy z
    tego wszystkiego sda sie wyskrobac jakis urlop? Dzisiaj dostalem ismo z
    kadr, ze nie przysluguje mi urlop ypoczynkowy :-( Moze znacie jakis sposob
    chociaz na 2 dni urlopu?

    Pozdr,
    Shoovie

  • 2. Data: 2002-06-28 04:57:18
    Temat: Re: Ile dni urlopu?
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    i słusznie napisali.... :(

    > Moze znacie jakis sposob
    > chociaz na 2 dni urlopu?

    np urodzenie dziecka ? ;)

    > Pozdr,
    > Shoovie

    pozdr. Raf

  • 3. Data: 2002-06-28 07:43:03
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > kadr, ze nie przysluguje mi urlop ypoczynkowy :-( Moze znacie jakis sposob

    Po pierwsze jezeli wczensiej nie pracowales to do urlopu musisz przepracowac
    pol roku niemniej jednak a mialem przypadek ze pierwsza praca w sierpniu ..
    po pol roku przyslogiwal mi urlop .. ale za rok mininu nie :(( tyulko za
    obecny ... jakos to sie przeklada chyba co ?
    Skoro przepracowales pol roku to przysloduje ci urlop

    AJA

  • 4. Data: 2002-06-28 21:05:43
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote in message

> [...]
    > obecny ... jakos to sie przeklada chyba co ?
    > Skoro przepracowales pol roku to przysloduje ci urlop
    Tylko ze urlop przysluguje wylacznie osobom, ktore przepracowaly te 6
    miesiecy na umowe o prace, wiec zeby dostac ten urlop Shoovie musialby
    wystapic przeciw pracodawcy do sadu pracy o ustalenie istnienia stosunku
    pracy przez te pierwsze 5 miesiecy. Ale moze prosciej bedzie sie dogadac z
    pracodawca ("owszem, pracowalem na zlecenie, nie placiliscie za mnie zusu,
    ale z tym urlopem to badzcie uprzejmi sie nie wyglupiac, bo przeciez nie
    bede wystepowal do sadu o ustalenie istnienia stosunku pracy", albo ew.
    umowic sie na urlop bezplatny.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 5. Data: 2002-07-01 10:16:51
    Od: "DC" <w...@s...net>

> [...]
    >kadr, ze nie przysluguje mi urlop ypoczynkowy :-( Moze znacie jakis sposob

    Mozesz wziac urlop bezplatny.
    Jesli zgodzi sie twoj szef, to mimo ze nie masz przepracowane pol roku na
    umowe o prace, mozesz dostac tez urlop platny.
    pozdr
    dc