  • 1. Data: 2002-06-27 21:50:37
    Temat: Ujawnienie danych osobowych wlasciciela lacza SDI
    Od: "L&B" <l...@s...pl>

    Witam,
    Jakie musza byc podstawy aby mozna bylo wystapic do dostawcy uslug
    internetowych (TP SA) o ujawnienie danych osobowych wlasciciela lacza (SDI)
    ?

  • 2. Data: 2002-06-28 00:59:55
    Od: "elita.pl" <b...@e...pl>

    L&B wrote:
    > Jakie musza byc podstawy aby mozna bylo wystapic do dostawcy uslug
    > internetowych (TP SA) o ujawnienie danych osobowych wlasciciela lacza (SDI)

    Jeżeli nie jest to sprawa karna to wniesienie sprawy do sądu.
    Jeżeli nie zechcą Ci sami podać - a powinni - to złóż w sądzie wniosek
    wydanie nakazu zmuszającego TP SA do podania Ci tych danych plus oczywiście
    zwrot Twoich kosztów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Stowarzyszenie Twórców Internetowych
    http://www.sti.org.pl

  • 3. Data: 2002-06-28 09:25:20
    Od: "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...
> [...]

    > Jeżeli nie zechcą Ci sami podać - a powinni - to złóż w sądzie wniosek
    > wydanie nakazu zmuszającego TP SA do podania Ci tych danych plus

    Jakie przepisy o tym mówią?
    Czy to oznacza, że możemy poprosić TP o dane któregokolwiek użytkownika SDI?
    Jakie muszą być spełnione warunki, aby coś takiego otrzymać?

    Maciej N.

  • 4. Data: 2002-06-28 10:14:53
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Bzdrężyło, L&B wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:
    > Witam,
    > Jakie musza byc podstawy aby mozna bylo wystapic do dostawcy uslug
    > internetowych (TP SA) o ujawnienie danych osobowych wlasciciela lacza
    > (SDI) ?

    Komu? Tobie osobiście? AFAIK nie ma takich podstaw.
    Jeśli ktoś ci bruździ proponuję zapoznać się z instytucją abuse.

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 5. Data: 2002-06-28 13:25:45
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> napisał :

    > Jeśli ktoś ci bruździ proponuję zapoznać się z instytucją abuse.

    ......to nie działa,,,,,,,, możesz pisać do nich (tpsa) odpisze Tobie
    autoresponder,
    że przyjeli sprawę i na tym koniec.

    kiedyś jeden koleś włamał mi się na serwer, wysłałem logi i nic,
    a jak nawet namieżą kolesia to i tak mu nic nie zrobią..................
    a poza tym ktoś może włamywać się z innego adresu.

    więc lepiej załatwić to inną drogą.................:)))

    rafał

  • 6. Data: 2002-06-28 14:10:02
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Bzdrężyło, rafal wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:

> [...]
    > a poza tym ktoś może włamywać się z innego adresu.
    >
    > więc lepiej załatwić to inną drogą.................:)))

    Inna droga za: http://www.tpnet.pl/abuse.php#wniosek

    ZGŁOSZENIE ZDARZENIA DO ORGANÓW ŚCIGANIA
    Ze względu na charakter przestępstw i wysokość występujących szkód, w
    większości przypadków zdarzenia występujące w sieci Internet nie podlegają
    ściganiu "z urzędu".
    Rozpoczęcie procedury ścigania rozpocząć może się po złożeniu przez
    pokrzywdzonego "WNIOSKU o wszczęcie postępowania przygotowawczego przez
    organy ścigania". Wniosek ten zostaje wykonany podczas osobistego stawienia
    się w Komendzie Rejonowej Policji lub Prokuraturze Rejonowej, właściwych dla
    miejsca zamieszkania osoby pokrzywdzonej.
    Wniosek ten powinien zawierać m.in. następujące dane:
    Data i miejscowość zgłoszenia;
    Dane osoby zgłaszającej;
    Dane osoby poszkodowanej;
    Rodzaj i wysokość szkody;
    Data i czas dokonania szkody;
    Dowody dokonanego przestępstwa.

    Dopiero prokuraturze mogą przekazać dane osobowe.

    Ja, mając znajomego w Tepsie, też nie dobrałem się do ich bazy :(

    > rafał

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś

  • 7. Data: 2002-06-29 00:47:13
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> napisał :
    > Ja, mając znajomego w Tepsie, też nie dobrałem się do ich bazy :(