  • 11. Data: 2017-12-05 19:04:21
    Temat: Re: dochodzenie policyjne (regulacje prawne)
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Tomasik w news:5a26a664$0$5159$65785112@news.neostrada.pl
    [...]
    > gorąco
    > sugerował bym jednak skorzystanie z pomocy profesjonalisty.

    tego nawet nie radz; za banalne :)
    pytania tutaj maja pewna oczywista poetyke i albo ktos cos podpowie na
    pstryk albo nie - a co sie z tym potem zrobi? who knows.

    > wrażenie, że nie masz zielonego pojęcia o prawie

    zebys sie nie zdziwil.
    a o jakich galeziach zwanych dziedzinami prawa myslisz? o wszystkich? a co
    to jest miec zielone pojecie? o wszystkim zielone?
    daj spokoj. to tylko makaron. proste pare pytan, na kilka zdan odpowiedzi,
    ale (jak zaznaczylem w pytaniu) DLA OSOBY ZNAJACEJ SIE NA RZECZY; zeby
    jedna odpowiedzia zamknac temat. Udalo sie to? he he he
    btw: "na wyczucie" to ja tez znam sie.

    > Niestety nie da się prawa nauczyć czytając kilka porad w Internecie

    i know i know i know.

  • 12. Data: 2017-12-05 23:57:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-12-17 o 18:40, Animka pisze:

    > Tak, trzba widzieć jaki dział w Kodeksie otworzyć i poszukać sobie
    > odpowiedniego paragrafu. Prawnicy to potrafią.

    Trzeba wiedzieć, ze jet taki kodeks. Czasem w kilku różnych są konieczne
    informacje :-)

  • 13. Data: 2017-12-06 00:34:14
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Tomasik w news:5a272469$0$5160$65785112@news.neostrada.pl
    > Trzeba wiedzieć, ze jet taki kodeks.

    i otoz to. Dlategos ladnie pomogl. Bo wiesz. Jest rama, do plotna potrzebny
    zapewne prawnik.

  • 14. Data: 2017-12-06 00:40:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Trzeba wiedzieć, ze jet taki kodeks. Czasem w kilku różnych są konieczne
    > informacje :-)

    Widziałam takiego jednego prawnika, który zanim udzielił porady
    kartkował grubą księgę (pewnie kodeks cywilny). Taki mundry. Oczywiście
    sowitą opłatę-(w/g cennika podobno) sobie pobrał.

    --
    animka